صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
ایوان مدائن
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
خلیل سه شنبه 11 بهمن 1401

دستگاه هیتر برقی شیائومی مدل Mi Smart Space Heater S

  • به طور معمول سه قابلیت هوای سرد، گرم و داغ را دارد.
  • هیتر خانگی ایجاد کارشناس

هیتر شیائومیبرای شروع، تمام لبه ها و گوشه ها گرد هستند تا از صدمات ناشی از ضربه بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S جلوگیری شود. و پاهای آن ضد لغزش است. علاوه بر این، به دلیل وزن سبک 5.7 کیلوگرمی و دسته آن، حمل و نقل و نگهداری آن بسیار آسان خواهد بود. و البته به لطف ضد آب بودن دارای گواهی IPX4 می توان از آن در حمام نیز استفاده کرد . بخش هوشمند اینجاست! رادیاتور Mi Smart Space Heater S را از طریق Wi-Fi و برنامه Mi Home وصل کنید و آن را با تلفن هوشمند خود از هر کجا کنترل کنید. هنگام خروج از محل کار آن را روشن کنید تا وقتی به خانه رسیدید اتاق از قبل گرم باشد. افزایش یا کاهش دما بدون حرکت از مبل یا تخت و غیره. همچنین به لطف دستیار گوگل و پشتیبانی الکسای آمازون می توانید آن را با صدا کنترل کنید . یا از طریق دکمه های آن از روش سنتی استفاده کنید.

  • در هنگام تعمیر دستگاه را از برق بکشید
  • کافی شاپ ها و رستوران های متوسط
  • ۷۰-۸۰ دسی بل تقریبا برابر با صدای جاروبرقی است
  • ایجاد گرمایش در فضاهای 400 تا 700 متر مکعب

از جمله محصولات باکیفیت ارائه شده توسط عالین الکتریک میتوان به بخاری برقی 1200 وات سه شعله اخوان فرید اشاره نمود. بخاری برقی فن دار دارای المنتی در جلوی فن بخاری و هیتر بوده که این المنت پس از داغ شدن گرما را بصورت باد گرم به بیرون میرانند. این محصول دما را در محیط پخش میکند لذا فضا را کاملا همچنین متعادل نگه میدارد. این مدل شامل ترموستات، سنسوری که اگر هوای خانه پایین آمد مجدد روشن میگردد همچنین دما را افزایش میدهد. به محض گرم شدن بیش از حد ترموستات دستگاه را خاموش میکند. بخاری برقی فن دار از امنیت بالایی برخوردار بوده ولی بهتر است در فضای مرطوب استفاده شود. در طول مسیر بخاری و هیتر برقی فن دار به هیچ عنوان مواد اشتعال زا قرار ندهید زیرا ممکن است منجر به آتش سوزی گردد. این محصول به دلیل داشتن توان بالا بهتر میباشد بطور مستقیم به پریز معمولی وصل نشود باید سیم و کابل قوی بصورت یکسره مخصوص این دستگاه استفاده گردد.

بخاری هوشمند شیائومی

هیتر هوشمندبیشتر از این مدلها استفاده می شود. دیواری: این مدلها در اماکن تجاری کاربرد دارند. مهمترین مزیت این مدلها، باریک بودنشان است که سبب میشود فضای زیادی اشغال نکنند. بسیار ایمن بوده و گرمای تولیدیشان متعادل است و از سر تا نوک پا را گرم میکنند. سقفی: قابل نصب روی سقف بوده و هوای گرم را رو به پایین به جریان میاندازد. ایستاده مستقل: از مدلهای دیواری کوچکتر بوده و به صورت قابل حمل طراحی شده اند.برای محیطهای خیلی کوچک ایده آل به نظر می رسند. گرمایش از کف: قابل نصب زیر سطح زمین، در کف حمام یا استخر بوده و استفاده از آنها سبب ایجاد گرمای مطلوب برای کاشیهایی می شود که به خاطر سرمای هوا سرد شده اند. نحوه عملکردشان به این صورت می باشد که با استفاده از یک المنت، نیروی برق را به گرما تبدیل کرده و پنلهای تابنده در پشت المنت گرمای تولیده شده را به داخل فضای مورد نظر انتقال می دهد. صنعتی: جهت استفاده در محیط های صنعتی، تجاری و کارگاهی نظیر گلخانه و باغ،کارخانه، رستوران و …

به طور معمول سه قابلیت هوای سرد، گرم و داغ را دارد.

هنگام خرید فن هیتر مانند خرید هر وسیلهی دیگری به شناخت برندهای معروف و باکیفیت نیاز دارید. فنهای هیتر شرکت پارس خزر در مدلها و ابعاد مختلف عرضه شده است. یکی از محبوبترین هیترها در بازار لوازم خانگی سالهای اخیر در ایران از برند پارس خزر است که به خوبی جایگاه خود را به دست اورده و طرفداران زیادی هم دارد. طراحی ساده و زیبای فن هیتر پارس خزر، طرفدارانی را به سوی خود جلب کرده است. توان گرمایشی فن هیتر پارس خزر بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات تعریف شده است و ولتاژ ورودی برق ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت است. چنس پلاستیک استفاده شده در فن هیتر پارس خزر، در برابر حرارت مقاوم است و کیفیت لازم را دارد. به طور معمول سه قابلیت هوای سرد، گرم و داغ را دارد. دکمهای بر روی فن تعبیه شده است که در حالتهای مختلف قابل تنظیم است و سرعت فن داخلی را تعیین میکند. وجود تایمر در برخی از مدلهای برند پارس خزر، شرایطی را فراهم میسازد تا زمان روشن و خاموش شدن دستگاه را مدیریت کنید.

هیتر خانگیهیتر گازی که با استفاده از انرژی سوخت گاز کار می کند به دلیل بی بو بودن سوخت گاز بهتر از انواع گازوئیل هستند. هیتر گازی چون به هنگام شروع مصرف آلاینده هایی که به هوا منتشر می شود به طرز چشمگیری پایین است. پس می توان در مکان هایی که امکان استفاده از گاز وجود دارد از هیتر موشکی گازی استفاده نمود . چون مصرف گاز مقرون یه صرفه بوده و انرژی ارزانی در کشور ما محسوب میشود. بهتر از سایر جت هیتر اعم از هیتر گازوییلی و هیتر برقی است. کیفیت و قیمت جت هیتر ماشین ساری انعکاس را با جت هیتر نیرو تهویه البرز و جت هیتر گازی البرز و سایت های واسطه ای همچون جت هیتر دیجی کالا مقایسه کنید. بازدهی جت هیتر مرغ داری در بیش از 90% مواقع در جهت کاهش استفاده از مصرف سوخت و کم شدن هزینه اضافی است. مصرف سوخت در جت هیتر گازی مخصوص مرغ داری در حدود 12 متر مکعب در ساعت است و در مدل جت هیترگازوئیلی که در حدود 10 لیتر هم محاسبه می گردد.

که معمولا میتوان از این هیتر برقی استفاده کرد.

و جت هیتر برقی سه فاز که از 18 کیلو وات تا 40 کیلو وات در ماشین سازی انعکاس تولید می شود. برای گرم مکان بزرگتری به کار می روند. هیتر برقی برای گرم کردن فضا های کوچک که کمتر مورد استفاده قرار میگیرد میتواند گزینه مناسبی میباشند. هیتر برقی در مواقعی که امکان استفاده از دیگر وسایل حرارتی بخاطر عدم دسترسی به انشعاب گازی میسر نمی باشد. که معمولا میتوان از این هیتر برقی استفاده کرد. علاوه بر این، هیتر برقی برای فضاهایی که نیازمند حرارت موقت هستند، و یا نصب وسایل حرارتی در آنجا صرفه اقتصادی ندارند مشکل گشای خوبی است. کیفیت و قیمت جت هیتر ماشین ساری انعکاس را با جت هیتر نیرو تهویه البرز و جت هیتر گازی البرز و سایت های واسطه ای همچون جت هیتر دیجی کالا مقایسه کنید. گروه ماشین سازی انعکاس با هدف تولید و عرضه محصولات با کیفیت با رده A جهانی در زمینه تولید و توزیع محصولات حرارتی همچون پکیج برقی . هیتر گلخانه ای ،بخاری گلخانه ای ، هیترکوره داغ، پکیج استخری برقی، پکیج زمینی ، فن سیرکوله و فن اگزاست، و مه پاش و حتی هیتر مرغداری جزء قدیمی ترین تولید کنندگان این صنعت میباشد. جهت مشاره برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان مجرب. در زمینه تولید و توزیع جت هیتر برقی ، جت هیتر گازی، جت هیتر گازوئیلی، جت هیتر دودکش دار و جت هیتربدون دودکش . دوموتوره و تک موتوره و همچنین جت هیتر با بدنه استیل و کوره استیل ،برای اطلاع از قیمت جت هیتر مرغداری ، قیمت جت هیتر گازی ،قیمت جت هیتر گازوئیلی . قیمت جت هیتر برقی تکفاز، گروه ماشین سازی انعکاس تماس حاصل فرمایید.

هیتر خانگی ایجاد کارشناس

هیتر خانگیپرواز را به خاطر بسپار، پرند مردنیست! به طور کلی آرمان بزرگ کمپانی شیائومی و زیرمجموعه های آن آسان کردن زندگی انسان ها است. این مجموعه با تولید محصولات هوشمندی همچون جارو رباتیک به این مهم جامه عمل پوشانده اند. بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S نیز یکی از لوازم خانگی هوشمند است که توسط شرکت بزرگ میجیا ساخته شده است. این محصول علاوه بر بهرهمندی از ایمنی بیشتر ، آلودگی های ناشی از مصرف سوخت های فسیلی را ندارد.مشخصات آن در مقاله پیشرو مورد بحث قرار گرفته است. بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S یک وسیله بسیار ساده و کارآمد است که به هیچ عنوان آلودگی سوخت های فسیلی را نداشته و ایمنی بیشتری هم نسبت به مدل های بخاری گازی یا نفتی دارد. تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی به عنوان گرمایش الکتریکی تلقی میشود. این گرمایش در بخاری های برقی یا به اصطلاح هیتر برقی مورد استفاده قرار میگیرد.

هیتر شیائومیکافیست آن را به هیتر وصل کرده و دمای مناسب محیط را روی ترموستات تنظیم کنید تا به صورت خودکار، هیتر برقی را در زمان های لازم خاموش و روشن کند. به کمک ترموستات محیطی (دیجیتال یا آنالوگ) می توانید بخاری برقی را به صورت 24 ساعته روشن کنید بدون اینکه نیازی به کنترل دستی شما باشد. سه شاخه نر و ماده ارت دار تعبیه شده روی این محصول، ظرفیت 32 آمپر را داشته و به اتصال به ارت زمین مانع از بروز هر گونه اتفاق ناگوار خواهد شد. هم چنین هیچ گونه داغ شدگی در محل اتصال پریز و دوشاخه احساس نخواهید کرد. پایه های این محصول به کمک دو پیچ سفت شونده به بدنه متصل شده است. با شل و سفت کردن پیچ ها می توان جهت بخاری را به سمت بالا یا پایین تغییر داد. این ویژگی به پخش هدفمند گرما کمک کرده و از هدر رفتن آن جلوگیری خواهد کرد. بدنه این محصول از ورق های گالوانیزه درجه یک ساخته شده که دارای پوشش از رنگ کوره ای است. توجه داشته باشید که گالوانیزه دارای روکشی از فلز روی بوده که از اکسیداسیون آن جلوگیری می کند. جهت حمایت از خریدار گرامی، این محصول همراه با یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به فروش می رسد که پس از خرید و تحویل کالا، به صورت خودکار و سیستمی برای خریدار فعال می شود. نمایندگی های فعال کارخانه در اکثر استان ها، دسترسی به خدمات گارانتی و سرویس را آسوده تر می کند.

4 راز محافظت شده درباره هیتر هوشمند

هیتر هوشمندجت هیتر ها با دو بدنه استیل و گالوانیزه موجود می باشند. جت هیتر با بدنه گالوانیزه با رنگ استاتیک می باشد. اما جت هیتر با بدنه استیل به دلیل اینکه عمر زیادی دارد و ضد زنگ می باشد طرفداران بیشتری دارد. معمولا بدنه های استیل تا دمای بالایی در حدود 816 درجه سانتی گراد در مقابل خوردگی و اکسیداسیون کاملا مقاوم هستند. فن های مورد استفاده در جت هیتر ها معمولا از جنس استیل یا گالوانیزه هستند و با موتور الکتروژن موجود می باشند. فن ها معمولا 6 پر بوده و میزان هوادهی آن ها 3500 متر مکعب در ساعت می باشد. فن های جت هیتر در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشند. از قسمت های مهم و اساسی یک جت هیتر، پمپ سوخت رسان آن می باشد. در جت هیتر های گازوئیلی، پمپ سوخت رسان معمولا پمپ دانفوس دانمارک می باشد و بهترین عملکرد را دارد.

  • جنس بدنه
  • مرغداری ها و سالن پرورش طیور کوچک و متوسط
  • گرم کردن اتاق ها در مدت زمانی کوتاه
  • جت هیتر دوگانه سوز

هیتر هوشمنددستگاه دارای صفحه نمایش است و تعمیرکار می تواند همه چیز را روی آن ببیند. مشخصات فنی این محصول به وضوح نشان می دهد که شرکت کوییک یک محصول کاملا حرفه ای و ایده آل را برای خدماتی خاص عرضه داشته است. عملکرد عالی این محصول در بحث فنی باعث شده تا خیال کاربران از استفاده از آن برای طولانی مدت کاملا راحت باشد. لازم است تا کاربرانی که به دنبال خرید هیتر Quick TR1300A هستند، با ویژگی های این محصول نیز آشنا باشند. ویژگی های زیادی را می توان برای این هیتر برشمرد . کارکرد موتور این هیتر بدون سر و صدا است و هیچ مزاحمتی از این نظر برای تعمیرکار ایجاد نمی کند. تعمیرکار می تواند برای تنظیم باد دستگاه هم به صورت دستی و هم به صورت دیجیتال در آن اقدام کند. با استفاده از این هیتر می توانید سرعت خدمات تعمیرات موبایل را به کالی ناب مراتب افزایش دهید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از kalinab.com ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دستگاه هیتر برقی شیائومی مدل Mi Smart Space Heater S

  • به طور معمول سه قابلیت هوای سرد، گرم و داغ را دارد.
  • هیتر خانگی ایجاد کارشناس

هیتر شیائومیبرای شروع، تمام لبه ها و گوشه ها گرد هستند تا از صدمات ناشی از ضربه بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S جلوگیری شود. و پاهای آن ضد لغزش است. علاوه بر این، به دلیل وزن سبک 5.7 کیلوگرمی و دسته آن، حمل و نقل و نگهداری آن بسیار آسان خواهد بود. و البته به لطف ضد آب بودن دارای گواهی IPX4 می توان از آن در حمام نیز استفاده کرد . بخش هوشمند اینجاست! رادیاتور Mi Smart Space Heater S را از طریق Wi-Fi و برنامه Mi Home وصل کنید و آن را با تلفن هوشمند خود از هر کجا کنترل کنید. هنگام خروج از محل کار آن را روشن کنید تا وقتی به خانه رسیدید اتاق از قبل گرم باشد. افزایش یا کاهش دما بدون حرکت از مبل یا تخت و غیره. همچنین به لطف دستیار گوگل و پشتیبانی الکسای آمازون می توانید آن را با صدا کنترل کنید . یا از طریق دکمه های آن از روش سنتی استفاده کنید.

  • در هنگام تعمیر دستگاه را از برق بکشید
  • کافی شاپ ها و رستوران های متوسط
  • ۷۰-۸۰ دسی بل تقریبا برابر با صدای جاروبرقی است
  • ایجاد گرمایش در فضاهای 400 تا 700 متر مکعب

از جمله محصولات باکیفیت ارائه شده توسط عالین الکتریک میتوان به بخاری برقی 1200 وات سه شعله اخوان فرید اشاره نمود. بخاری برقی فن دار دارای المنتی در جلوی فن بخاری و هیتر بوده که این المنت پس از داغ شدن گرما را بصورت باد گرم به بیرون میرانند. این محصول دما را در محیط پخش میکند لذا فضا را کاملا همچنین متعادل نگه میدارد. این مدل شامل ترموستات، سنسوری که اگر هوای خانه پایین آمد مجدد روشن میگردد همچنین دما را افزایش میدهد. به محض گرم شدن بیش از حد ترموستات دستگاه را خاموش میکند. بخاری برقی فن دار از امنیت بالایی برخوردار بوده ولی بهتر است در فضای مرطوب استفاده شود. در طول مسیر بخاری و هیتر برقی فن دار به هیچ عنوان مواد اشتعال زا قرار ندهید زیرا ممکن است منجر به آتش سوزی گردد. این محصول به دلیل داشتن توان بالا بهتر میباشد بطور مستقیم به پریز معمولی وصل نشود باید سیم و کابل قوی بصورت یکسره مخصوص این دستگاه استفاده گردد.

بخاری هوشمند شیائومی

هیتر هوشمندبیشتر از این مدلها استفاده می شود. دیواری: این مدلها در اماکن تجاری کاربرد دارند. مهمترین مزیت این مدلها، باریک بودنشان است که سبب میشود فضای زیادی اشغال نکنند. بسیار ایمن بوده و گرمای تولیدیشان متعادل است و از سر تا نوک پا را گرم میکنند. سقفی: قابل نصب روی سقف بوده و هوای گرم را رو به پایین به جریان میاندازد. ایستاده مستقل: از مدلهای دیواری کوچکتر بوده و به صورت قابل حمل طراحی شده اند.برای محیطهای خیلی کوچک ایده آل به نظر می رسند. گرمایش از کف: قابل نصب زیر سطح زمین، در کف حمام یا استخر بوده و استفاده از آنها سبب ایجاد گرمای مطلوب برای کاشیهایی می شود که به خاطر سرمای هوا سرد شده اند. نحوه عملکردشان به این صورت می باشد که با استفاده از یک المنت، نیروی برق را به گرما تبدیل کرده و پنلهای تابنده در پشت المنت گرمای تولیده شده را به داخل فضای مورد نظر انتقال می دهد. صنعتی: جهت استفاده در محیط های صنعتی، تجاری و کارگاهی نظیر گلخانه و باغ،کارخانه، رستوران و …

به طور معمول سه قابلیت هوای سرد، گرم و داغ را دارد.

هنگام خرید فن هیتر مانند خرید هر وسیلهی دیگری به شناخت برندهای معروف و باکیفیت نیاز دارید. فنهای هیتر شرکت پارس خزر در مدلها و ابعاد مختلف عرضه شده است. یکی از محبوبترین هیترها در بازار لوازم خانگی سالهای اخیر در ایران از برند پارس خزر است که به خوبی جایگاه خود را به دست اورده و طرفداران زیادی هم دارد. طراحی ساده و زیبای فن هیتر پارس خزر، طرفدارانی را به سوی خود جلب کرده است. توان گرمایشی فن هیتر پارس خزر بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وات تعریف شده است و ولتاژ ورودی برق ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت است. چنس پلاستیک استفاده شده در فن هیتر پارس خزر، در برابر حرارت مقاوم است و کیفیت لازم را دارد. به طور معمول سه قابلیت هوای سرد، گرم و داغ را دارد. دکمهای بر روی فن تعبیه شده است که در حالتهای مختلف قابل تنظیم است و سرعت فن داخلی را تعیین میکند. وجود تایمر در برخی از مدلهای برند پارس خزر، شرایطی را فراهم میسازد تا زمان روشن و خاموش شدن دستگاه را مدیریت کنید.

هیتر خانگیهیتر گازی که با استفاده از انرژی سوخت گاز کار می کند به دلیل بی بو بودن سوخت گاز بهتر از انواع گازوئیل هستند. هیتر گازی چون به هنگام شروع مصرف آلاینده هایی که به هوا منتشر می شود به طرز چشمگیری پایین است. پس می توان در مکان هایی که امکان استفاده از گاز وجود دارد از هیتر موشکی گازی استفاده نمود . چون مصرف گاز مقرون یه صرفه بوده و انرژی ارزانی در کشور ما محسوب میشود. بهتر از سایر جت هیتر اعم از هیتر گازوییلی و هیتر برقی است. کیفیت و قیمت جت هیتر ماشین ساری انعکاس را با جت هیتر نیرو تهویه البرز و جت هیتر گازی البرز و سایت های واسطه ای همچون جت هیتر دیجی کالا مقایسه کنید. بازدهی جت هیتر مرغ داری در بیش از 90% مواقع در جهت کاهش استفاده از مصرف سوخت و کم شدن هزینه اضافی است. مصرف سوخت در جت هیتر گازی مخصوص مرغ داری در حدود 12 متر مکعب در ساعت است و در مدل جت هیترگازوئیلی که در حدود 10 لیتر هم محاسبه می گردد.

که معمولا میتوان از این هیتر برقی استفاده کرد.

و جت هیتر برقی سه فاز که از 18 کیلو وات تا 40 کیلو وات در ماشین سازی انعکاس تولید می شود. برای گرم مکان بزرگتری به کار می روند. هیتر برقی برای گرم کردن فضا های کوچک که کمتر مورد استفاده قرار میگیرد میتواند گزینه مناسبی میباشند. هیتر برقی در مواقعی که امکان استفاده از دیگر وسایل حرارتی بخاطر عدم دسترسی به انشعاب گازی میسر نمی باشد. که معمولا میتوان از این هیتر برقی استفاده کرد. علاوه بر این، هیتر برقی برای فضاهایی که نیازمند حرارت موقت هستند، و یا نصب وسایل حرارتی در آنجا صرفه اقتصادی ندارند مشکل گشای خوبی است. کیفیت و قیمت جت هیتر ماشین ساری انعکاس را با جت هیتر نیرو تهویه البرز و جت هیتر گازی البرز و سایت های واسطه ای همچون جت هیتر دیجی کالا مقایسه کنید. گروه ماشین سازی انعکاس با هدف تولید و عرضه محصولات با کیفیت با رده A جهانی در زمینه تولید و توزیع محصولات حرارتی همچون پکیج برقی . هیتر گلخانه ای ،بخاری گلخانه ای ، هیترکوره داغ، پکیج استخری برقی، پکیج زمینی ، فن سیرکوله و فن اگزاست، و مه پاش و حتی هیتر مرغداری جزء قدیمی ترین تولید کنندگان این صنعت میباشد. جهت مشاره برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان مجرب. در زمینه تولید و توزیع جت هیتر برقی ، جت هیتر گازی، جت هیتر گازوئیلی، جت هیتر دودکش دار و جت هیتربدون دودکش . دوموتوره و تک موتوره و همچنین جت هیتر با بدنه استیل و کوره استیل ،برای اطلاع از قیمت جت هیتر مرغداری ، قیمت جت هیتر گازی ،قیمت جت هیتر گازوئیلی . قیمت جت هیتر برقی تکفاز، گروه ماشین سازی انعکاس تماس حاصل فرمایید.

هیتر خانگی ایجاد کارشناس

هیتر خانگیپرواز را به خاطر بسپار، پرند مردنیست! به طور کلی آرمان بزرگ کمپانی شیائومی و زیرمجموعه های آن آسان کردن زندگی انسان ها است. این مجموعه با تولید محصولات هوشمندی همچون جارو رباتیک به این مهم جامه عمل پوشانده اند. بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S نیز یکی از لوازم خانگی هوشمند است که توسط شرکت بزرگ میجیا ساخته شده است. این محصول علاوه بر بهرهمندی از ایمنی بیشتر ، آلودگی های ناشی از مصرف سوخت های فسیلی را ندارد.مشخصات آن در مقاله پیشرو مورد بحث قرار گرفته است. بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S یک وسیله بسیار ساده و کارآمد است که به هیچ عنوان آلودگی سوخت های فسیلی را نداشته و ایمنی بیشتری هم نسبت به مدل های بخاری گازی یا نفتی دارد. تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی به عنوان گرمایش الکتریکی تلقی میشود. این گرمایش در بخاری های برقی یا به اصطلاح هیتر برقی مورد استفاده قرار میگیرد.

هیتر شیائومیکافیست آن را به هیتر وصل کرده و دمای مناسب محیط را روی ترموستات تنظیم کنید تا به صورت خودکار، هیتر برقی را در زمان های لازم خاموش و روشن کند. به کمک ترموستات محیطی (دیجیتال یا آنالوگ) می توانید بخاری برقی را به صورت 24 ساعته روشن کنید بدون اینکه نیازی به کنترل دستی شما باشد. سه شاخه نر و ماده ارت دار تعبیه شده روی این محصول، ظرفیت 32 آمپر را داشته و به اتصال به ارت زمین مانع از بروز هر گونه اتفاق ناگوار خواهد شد. هم چنین هیچ گونه داغ شدگی در محل اتصال پریز و دوشاخه احساس نخواهید کرد. پایه های این محصول به کمک دو پیچ سفت شونده به بدنه متصل شده است. با شل و سفت کردن پیچ ها می توان جهت بخاری را به سمت بالا یا پایین تغییر داد. این ویژگی به پخش هدفمند گرما کمک کرده و از هدر رفتن آن جلوگیری خواهد کرد. بدنه این محصول از ورق های گالوانیزه درجه یک ساخته شده که دارای پوشش از رنگ کوره ای است. توجه داشته باشید که گالوانیزه دارای روکشی از فلز روی بوده که از اکسیداسیون آن جلوگیری می کند. جهت حمایت از خریدار گرامی، این محصول همراه با یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به فروش می رسد که پس از خرید و تحویل کالا، به صورت خودکار و سیستمی برای خریدار فعال می شود. نمایندگی های فعال کارخانه در اکثر استان ها، دسترسی به خدمات گارانتی و سرویس را آسوده تر می کند.

4 راز محافظت شده درباره هیتر هوشمند

هیتر هوشمندجت هیتر ها با دو بدنه استیل و گالوانیزه موجود می باشند. جت هیتر با بدنه گالوانیزه با رنگ استاتیک می باشد. اما جت هیتر با بدنه استیل به دلیل اینکه عمر زیادی دارد و ضد زنگ می باشد طرفداران بیشتری دارد. معمولا بدنه های استیل تا دمای بالایی در حدود 816 درجه سانتی گراد در مقابل خوردگی و اکسیداسیون کاملا مقاوم هستند. فن های مورد استفاده در جت هیتر ها معمولا از جنس استیل یا گالوانیزه هستند و با موتور الکتروژن موجود می باشند. فن ها معمولا 6 پر بوده و میزان هوادهی آن ها 3500 متر مکعب در ساعت می باشد. فن های جت هیتر در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشند. از قسمت های مهم و اساسی یک جت هیتر، پمپ سوخت رسان آن می باشد. در جت هیتر های گازوئیلی، پمپ سوخت رسان معمولا پمپ دانفوس دانمارک می باشد و بهترین عملکرد را دارد.

  • جنس بدنه
  • مرغداری ها و سالن پرورش طیور کوچک و متوسط
  • گرم کردن اتاق ها در مدت زمانی کوتاه
  • جت هیتر دوگانه سوز

هیتر هوشمنددستگاه دارای صفحه نمایش است و تعمیرکار می تواند همه چیز را روی آن ببیند. مشخصات فنی این محصول به وضوح نشان می دهد که شرکت کوییک یک محصول کاملا حرفه ای و ایده آل را برای خدماتی خاص عرضه داشته است. عملکرد عالی این محصول در بحث فنی باعث شده تا خیال کاربران از استفاده از آن برای طولانی مدت کاملا راحت باشد. لازم است تا کاربرانی که به دنبال خرید هیتر Quick TR1300A هستند، با ویژگی های این محصول نیز آشنا باشند. ویژگی های زیادی را می توان برای این هیتر برشمرد . کارکرد موتور این هیتر بدون سر و صدا است و هیچ مزاحمتی از این نظر برای تعمیرکار ایجاد نمی کند. تعمیرکار می تواند برای تنظیم باد دستگاه هم به صورت دستی و هم به صورت دیجیتال در آن اقدام کند. با استفاده از این هیتر می توانید سرعت خدمات تعمیرات موبایل را به کالی ناب مراتب افزایش دهید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از kalinab.com ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.