صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
ایوان مدائن
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
خلیل چهارشنبه 12 بهمن 1401

دستگاه تصفیه هوا شیائومی

Air Purifierخواب خوب شبانه همچنین باعث بهبود خلق و خو و عملکردهای شناختی شما می شود. یک دستگاه تصفیه هوا چقدر طول می کشد تا یک اتاق را تمیز کند؟ اکثر دستگاه های تصفیه هوا بین 30 دقیقه تا 2 ساعت طول می کشد تا یک اتاق را تمیز کنند. مدت زمان بستگی به اندازه اتاق و رتبه ACH دستگاه تصفیه هوا دارد. درجه بندی ACH به تعداد دفعاتی در ساعت اشاره دارد که کل حجم هوای اتاق شما فیلتر کالی ناب می شود. کارآمدترین دستگاه های تصفیه هوا حدود 4 یا 5 بار در هر ساعت فیلتر می کنند. بهتر است هر زمان که در اتاق هستید دستگاه تصفیه هوا را روشن نگه دارید. دستگاه تصفیه هوا را کجا قرار دهم؟ دستگاه تصفیه هوا را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود قرار دهید. ایده این است که از هوای تازه در جایی که بیشترین زمان را سپری می کنید لذت ببرید. از آنجایی که دستگاه های تصفیه هوا قابل حمل هستند، در صورت نیاز می توان آنها را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کرد.

تصفیه هوا برای شرکت شما حیاتی

Air Purifierبرند شیائومی برای جدیدترین تصفیه کننده هوای خود نیز همان سبک و سیاق همیشگی را در نظر گرفته است. یعنی با نگاه به تصفیه هوا شیائومی 4 نسخه پرو شاهد طراحی مینیمال و بدنه مکعب مستطیل هستیم. همچنین این دستگاه از بدنه ای به رنگ سفید بهره می برد. یکی دیگر از نکات ظاهری قابل توجه در خصوص Smart Air Purifier 4 Pro وجود دریچه ورودی هوا در قسمت جلویی آن است. در ضمن صفحه نمایش دایره ای شکل کوچک OLED این محصول نیز در جلوی آن قرار داشته و ظاهری جذاب و مدرن به تصفیه کننده بخشیده است. دو دکمه لمسی نیز در زیر نمایشگر برای کنترل تنظیمات دستگاه قرار داده شده است. همچنین این دستگاه تصفیه هوا شیائومی به واسطه استفاده از پلاستیک ABS در ساخت آن بدنه ای بسیار مقاوم دارد. این نوع متریال به مرور زمان دچار تغییر رنگ نشده و همچنین در برابر ضربه و خط و خش نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. 680 میلیمتر دارد. وزن این محصول نیز برابر با 6.8 کیلوگرم است. در کل شکل ظاهری و ابعاد و اندازه این وسیله باعث شده اند که بتوانید به راحتی آن را روی سطوح و مکان های مختلف قرار دهید. از جمله مکان های مناسب برای قرار دادن این گجت کنار میز تلویزیون، پشت مبلمان یا روی کانتر آشپزخانه است.

Air Purifierالبته مدلهای قبلی هم طدای کمی تولید میکردند اما این مدل به کمک فیلتر بهبود یافته خود به قدری بی صدا بوده که تشخیص روشن و خاموش بودن دستگاه بسیار سخت خواهد بود. ترکیب فن محوری و طراحی کانال هوای این محصول نه تنها به کاهش سر و صدا کمک میکند بلکه یک جریان هوای صاف و قوی ایجاد میکند. هوایی که تنفس میکنید تاثیر بسیار زیادی در میزان سلامتی شما دارد. بنابراین داشتن یک تصفیه هوای قدرتمند با فیلتر پیشرفته امری ضروری است. تصفیه هوا Mi Air Purifier Pro از سه مرحله فرآیند فیلتر هوا استفاده کرده که به طور موثری هوا را از انواع آلایندهها پاک میکند و این امر توسط فیلترهای تک مرحلهای ممکن نخواهد بود. این دستگاه قادر به پاکسازی هوا از هر ذره تهدید کننده سلامتی مانند مو، گرده، گرد و غبار عوامل آلرژی زا و ذرات خطرناک تا PM2.5 و فرمالدئیدها است. کار اولین لایه فیلتر، جداسازی ذرات معلق بزرگ مانند موی انسان و ذرات گرد و غبار است.

  • Air Purifier Pro
  • فیلتراسیون سه مرحله ای
  • دستگاه چند گزینه تنظیمات دارد؟
  • سنسور نمایش زمان تعویض فیلتر
  • دارای سنسور تشخیص کیفیت آلودگی هوا

Air Purifierبیشتر آلاینده ها و مواد آلرژی زا معلق در هوا بصورت مثبت باردار بوده و یون منفی به صورت منفی باردار است. این موضوع باعث می شود که یک جذب (مگنتیک) بین آلاینده های معلق در هوا به وجود بیاید که سبب یکپارچه سازی و چسبیدن آن ها به هم می شوند که در نتیجه باعث سنگینی آنها می شود. از این رو، این یون های به هم چسبیده، نمی توانند به صورت معلق در هوا بمانند و بدون اینکه بتوانند آسیبی به سلامتی ما برسانند، به زمین فرود می آیند. لازم به ذکر است که در صورت عدم تولید مرتب یون منفی این آلاینده های حجیم می توانند دوباره به هوا بازگردند. یون های منفی همچنین اثر جوان کننده ای بر سیستم های فیزیولوژی بدن ما (سیستم تنفسی) دارند. وجود فیلتر مولد یون منفی در دستگاه های تصفیه هوا خانگی موجب تلطیف هوا می گردد. یکی از مهم ترین نکات در بهره برداری صحیح از دستگاهها، توجه به زمان تعویض فیلترهای تصفیه هوا می باشد.

بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن تصفیه هوا خود امتحان کنید

این محصول جهت تصفیه هوا تا مساحت 95 متر مربع را تحت پوشش قرار می دهد. دستگاه تصفیه هوا اوزون مدل OZ-901 محصول شرکت گازر هنگ کنگ ، دستگاهی کاملا هوشمند و پرقدرت است که با پوشش دهی حدود 64 متر مربع و امکانات جانبی مناسب در منزل، دفترکار، مطب ، کتابخانه و … کاربرد مفید دارد. علاوه بر سیستم فیلتراسیون قوی و موثر ، سیستم یون ساز در این دستگاه کارائی آن را برای ساختن فضای عاری از آلودگی و ذرات معلق برای کودکان ، سالمندان و بیماران تنفسی موثرتر می کند. از ویژگی های این محصول استفاده از موتور قدرتمند اینورتر جهت مصرف پایین ، استهلاک کمتر و کارایی بالای این محصول است. عملکرد تنظیم تایمر کاربرد آن را آسان تر کرده است به طوری که کاربر می تواند به راحتی دستگاه را تا 8 ساعت روی حالت تایمر قرار دهد و در تایم خاص مد نظر دستگاه به طور خودکار خاموش شود.

این 10 هک شما را (r) تصفیه هوا (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند

اما این فن آوری مشکلاتی نیز بهمراه دارد، از آن جمله: باعث سردرد، افسردگی و سستی بدن را میتوان اشاره کرد. روش تولید یون منفی در دستگاه تصفیه هوا: برای این کار از یک میله الکترود که به جریان برق متصل است استفاده میکنند. این روش باعث جذب یون مثبت به منفی میشود و به این ترتیب یونها با چسبیدن به ذرات معلق آنها را خنثی میکنند. اشعه ماوراء بنفش یا UV: نوری نامرئی است که به میکروبها و باکتریها و ویروسها در هوا حمله میکند و باعث خنثی شدن آنها میشود. نور لامپ اشعه ماوراء بنفش برای چشم انسان ضرری ندارد. این فیلتراسیون سه مرحله ای نام دارد و یک دستگاه قوی میتواند از این چیدمان فیلتر در دو سمت مکش بهره ببرد و ظرفیت و عمر فیلترها را بالاببرد. ولی بر خلاف بسیاری از تبلیغات تعداد مراحل بالای فیلتراسیون اصلاً لازم نیست و بسیاری از این فیلترها منجر به هیچ گونه بهبود واقعی در کیفیت هوا نمیشوند. ↑ «تصفیه هوا با یون منفی». مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Air purifier». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در تصفیه هوا شیائومی ۵ اکتبر ۲۰۱۵.

Air Purifierپاسخ کوتاه و کامل بله است. برای اینکه بدانید این دستگاهها چگونه کار میکنند و ارزش خرید را دارند، ادامه مطلب را همراه ما باشید. تصفیهکنندههای هوا اساساً با ضدعفونی کردن هوایی که ممکن است شامل آلایندهها، آلرژنها و سموم باشد انجام وظیفه میکنند. آنها دقیقا برعکس مرطوب کنندههای اسانسدار هستند که ذرات را به هوای داخل خانه اضافه میکنند. دستگاههای تصفیه هوا نیز متفاوت از فیلترها عمل میکنند. در حالی که فیلترها فقط ذرات را حذف میکنند، تصفیه کنندهها نیز میتوانند آنها را ضدعفونی کنند. ذرات ریز حذف شده از طریق دستگاه تصفیه هوا در نهایت به نوع انتخابی شما در دستگاه بستگی دارد. نسخههای خاصی با فیلترهایی ساخته میشوند تا ذرات را در حین عبور هوا از آنها به دام بیندازند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بدون فیلتر کردن، ابتدا ذرات دیگر را در هوا خنثی کنند. گزینه دیگر یک تصفیه کننده هوا ساطع کننده یون منفی است که به جذب ذرات یون مثبت در هوا کمک میکند تا خنثی شوند.

چهار دلیل برای دوست داشتن تصفیه هوا جدید

Air Purifierیکی از معضلات زندگی در شهرهای بزرگ، علاوه بر ترافیک و شلوغی، آلودگی هوا می باشد. آلودگی هوایی که می تواند عارضه های قلبی و تنفسی ایجاد نماید. یکی از موثرترین راه ها برای مقابله با آلودگی، دستگاه های تصفیه هوا مانند دستگاه تصفیه هوای شیائومی Mi 4 lite می باشد که نسبت به رقبا از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. تصفیه کننده هوا هوشمند شیائومی Mi 4 Lite دارای طراحی بسیار زیبا و مینیمالی می باشد که با داشتن رنگ سفید، با اکثر دکوراسیون ها تطابق خوبی دارد. این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود یعنی Air Purifier Mi 4 دارای ابعاد و وزن کوچکتری می باشد. ابعاد آن به قدری کوچک است که پایه آن مساحتی کمتر از یک برگه A4 را اشغال می نماید و وزن آن بین حدود 4.8 کیلوگرم می باشد و جابجایی آن بسیار راحت است. در تمامی ضلع های این دستگاه، محفظه های مشبکی وجود دارد که عملیات فیلتراسیون از طریق آن ها انجام می شود و یک صفحه نمایش LED در بخش جلویی دستگاه قرار دارد که ظاهر آن را زیباتر نموده است.

به همین علت به بسیاری از کارفرماها پیشنهاد میشود این محصولات را خریداری و در اتاق کارمندان خود قرار دهند. یکی از کاربردهای دیگر این محصول کمک به داشتن خوابی بهتر است، همین موضوع تصفیه هوا را در اتاق خواب افراد، به خصوص کسانی که از بی خوابی رنج میبرند ضروری میکند. بسیاری از ما بعد از گذراندن یک روز کاری عادی دچار سردرد خواهیم شد، علت بسیاری از این سردردها وجود آلودگی هوا است. میزان استنشاق این آلاینده ها به خصوص در ماشین و ترافیک شدت مییابد و بدون آنکه اصلا متوجه آن باشیم تاثیر بسیار بدی در سلامت ما خواهند گذاشت. استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا ماشینی که قیمت پایین تری نیز دارد از بسیاری از این عوارض جلوگیری خواهد کرد. استفاده ازاین محصول از سکته ی قلبی به خصوص در سالمندان و افرادی که سابقه بیماری های قلبی دارند جلوگیری میکند. باعث کاهش اثرات مخرب آلودگی هوا بر سلامت فرد به خصوص در کلان شهرها میشود.

  • تولید یونهای منفی
  • مطمئن شوید دستگاه گارانتی و خدمات پس از فروش دارد
  • میزان صدا در حالت شب: ۳۳.۴ دسیبل
  • تهران به دلیل افزایش ازن
  • دستگاه تصفیه ایستاده
  • رنگ سبز نشان دهنده کیفیت مطلوب هوا می باشد

فیلترهای کربن اکتیو معمولاً از چوب، ذغال و پوست میوههایی مانند گردو ساخته میشوند. طول عمر مفید این فیلتر یک سال است و بعد از این مدت نیاز به تعویض دارد. مهمترین واصلیترین مرحله در فرایند فیلتر در دستگاه تصفیه هوا، فیلتر هپا است. کارایی و قدرت جذب این فیلتر بسیار بالا بوده و از مواد گیاهی ساخته شده است. فیلتر هپا در حذف ذرات معلق، آلایندههای مضر مانند باکتریها، قارچها و ویروسها با دقت قابل توجهی عمل میکند. از بین میروند. فیلتر هپا در رفع بوی نامطبوع محیط نقشی نداشته اما در مقابل به کاهش عوارض ناشی از حملههای تنفسی و بیماریهایی مانند آسم کمک میکند. طول عمر فیلتر هپا بالا بوده و معمولا بعد از سه سال نیاز به تعویض پیدا میکند. بیشتر بدانید: تفاوت دستگاه تصفیه هوا و دستگاه اکسیژن ساز در چیست؟ ذرات معلق با ورود به فیلتر هپا درون آن محبوس شده و توانایی خروج از دستگاه را پیدا نمیکنند.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی

Air Purifierخواب خوب شبانه همچنین باعث بهبود خلق و خو و عملکردهای شناختی شما می شود. یک دستگاه تصفیه هوا چقدر طول می کشد تا یک اتاق را تمیز کند؟ اکثر دستگاه های تصفیه هوا بین 30 دقیقه تا 2 ساعت طول می کشد تا یک اتاق را تمیز کنند. مدت زمان بستگی به اندازه اتاق و رتبه ACH دستگاه تصفیه هوا دارد. درجه بندی ACH به تعداد دفعاتی در ساعت اشاره دارد که کل حجم هوای اتاق شما فیلتر کالی ناب می شود. کارآمدترین دستگاه های تصفیه هوا حدود 4 یا 5 بار در هر ساعت فیلتر می کنند. بهتر است هر زمان که در اتاق هستید دستگاه تصفیه هوا را روشن نگه دارید. دستگاه تصفیه هوا را کجا قرار دهم؟ دستگاه تصفیه هوا را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود قرار دهید. ایده این است که از هوای تازه در جایی که بیشترین زمان را سپری می کنید لذت ببرید. از آنجایی که دستگاه های تصفیه هوا قابل حمل هستند، در صورت نیاز می توان آنها را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کرد.

تصفیه هوا برای شرکت شما حیاتی

Air Purifierبرند شیائومی برای جدیدترین تصفیه کننده هوای خود نیز همان سبک و سیاق همیشگی را در نظر گرفته است. یعنی با نگاه به تصفیه هوا شیائومی 4 نسخه پرو شاهد طراحی مینیمال و بدنه مکعب مستطیل هستیم. همچنین این دستگاه از بدنه ای به رنگ سفید بهره می برد. یکی دیگر از نکات ظاهری قابل توجه در خصوص Smart Air Purifier 4 Pro وجود دریچه ورودی هوا در قسمت جلویی آن است. در ضمن صفحه نمایش دایره ای شکل کوچک OLED این محصول نیز در جلوی آن قرار داشته و ظاهری جذاب و مدرن به تصفیه کننده بخشیده است. دو دکمه لمسی نیز در زیر نمایشگر برای کنترل تنظیمات دستگاه قرار داده شده است. همچنین این دستگاه تصفیه هوا شیائومی به واسطه استفاده از پلاستیک ABS در ساخت آن بدنه ای بسیار مقاوم دارد. این نوع متریال به مرور زمان دچار تغییر رنگ نشده و همچنین در برابر ضربه و خط و خش نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. 680 میلیمتر دارد. وزن این محصول نیز برابر با 6.8 کیلوگرم است. در کل شکل ظاهری و ابعاد و اندازه این وسیله باعث شده اند که بتوانید به راحتی آن را روی سطوح و مکان های مختلف قرار دهید. از جمله مکان های مناسب برای قرار دادن این گجت کنار میز تلویزیون، پشت مبلمان یا روی کانتر آشپزخانه است.

Air Purifierالبته مدلهای قبلی هم طدای کمی تولید میکردند اما این مدل به کمک فیلتر بهبود یافته خود به قدری بی صدا بوده که تشخیص روشن و خاموش بودن دستگاه بسیار سخت خواهد بود. ترکیب فن محوری و طراحی کانال هوای این محصول نه تنها به کاهش سر و صدا کمک میکند بلکه یک جریان هوای صاف و قوی ایجاد میکند. هوایی که تنفس میکنید تاثیر بسیار زیادی در میزان سلامتی شما دارد. بنابراین داشتن یک تصفیه هوای قدرتمند با فیلتر پیشرفته امری ضروری است. تصفیه هوا Mi Air Purifier Pro از سه مرحله فرآیند فیلتر هوا استفاده کرده که به طور موثری هوا را از انواع آلایندهها پاک میکند و این امر توسط فیلترهای تک مرحلهای ممکن نخواهد بود. این دستگاه قادر به پاکسازی هوا از هر ذره تهدید کننده سلامتی مانند مو، گرده، گرد و غبار عوامل آلرژی زا و ذرات خطرناک تا PM2.5 و فرمالدئیدها است. کار اولین لایه فیلتر، جداسازی ذرات معلق بزرگ مانند موی انسان و ذرات گرد و غبار است.

  • Air Purifier Pro
  • فیلتراسیون سه مرحله ای
  • دستگاه چند گزینه تنظیمات دارد؟
  • سنسور نمایش زمان تعویض فیلتر
  • دارای سنسور تشخیص کیفیت آلودگی هوا

Air Purifierبیشتر آلاینده ها و مواد آلرژی زا معلق در هوا بصورت مثبت باردار بوده و یون منفی به صورت منفی باردار است. این موضوع باعث می شود که یک جذب (مگنتیک) بین آلاینده های معلق در هوا به وجود بیاید که سبب یکپارچه سازی و چسبیدن آن ها به هم می شوند که در نتیجه باعث سنگینی آنها می شود. از این رو، این یون های به هم چسبیده، نمی توانند به صورت معلق در هوا بمانند و بدون اینکه بتوانند آسیبی به سلامتی ما برسانند، به زمین فرود می آیند. لازم به ذکر است که در صورت عدم تولید مرتب یون منفی این آلاینده های حجیم می توانند دوباره به هوا بازگردند. یون های منفی همچنین اثر جوان کننده ای بر سیستم های فیزیولوژی بدن ما (سیستم تنفسی) دارند. وجود فیلتر مولد یون منفی در دستگاه های تصفیه هوا خانگی موجب تلطیف هوا می گردد. یکی از مهم ترین نکات در بهره برداری صحیح از دستگاهها، توجه به زمان تعویض فیلترهای تصفیه هوا می باشد.

بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن تصفیه هوا خود امتحان کنید

این محصول جهت تصفیه هوا تا مساحت 95 متر مربع را تحت پوشش قرار می دهد. دستگاه تصفیه هوا اوزون مدل OZ-901 محصول شرکت گازر هنگ کنگ ، دستگاهی کاملا هوشمند و پرقدرت است که با پوشش دهی حدود 64 متر مربع و امکانات جانبی مناسب در منزل، دفترکار، مطب ، کتابخانه و … کاربرد مفید دارد. علاوه بر سیستم فیلتراسیون قوی و موثر ، سیستم یون ساز در این دستگاه کارائی آن را برای ساختن فضای عاری از آلودگی و ذرات معلق برای کودکان ، سالمندان و بیماران تنفسی موثرتر می کند. از ویژگی های این محصول استفاده از موتور قدرتمند اینورتر جهت مصرف پایین ، استهلاک کمتر و کارایی بالای این محصول است. عملکرد تنظیم تایمر کاربرد آن را آسان تر کرده است به طوری که کاربر می تواند به راحتی دستگاه را تا 8 ساعت روی حالت تایمر قرار دهد و در تایم خاص مد نظر دستگاه به طور خودکار خاموش شود.

این 10 هک شما را (r) تصفیه هوا (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند

اما این فن آوری مشکلاتی نیز بهمراه دارد، از آن جمله: باعث سردرد، افسردگی و سستی بدن را میتوان اشاره کرد. روش تولید یون منفی در دستگاه تصفیه هوا: برای این کار از یک میله الکترود که به جریان برق متصل است استفاده میکنند. این روش باعث جذب یون مثبت به منفی میشود و به این ترتیب یونها با چسبیدن به ذرات معلق آنها را خنثی میکنند. اشعه ماوراء بنفش یا UV: نوری نامرئی است که به میکروبها و باکتریها و ویروسها در هوا حمله میکند و باعث خنثی شدن آنها میشود. نور لامپ اشعه ماوراء بنفش برای چشم انسان ضرری ندارد. این فیلتراسیون سه مرحله ای نام دارد و یک دستگاه قوی میتواند از این چیدمان فیلتر در دو سمت مکش بهره ببرد و ظرفیت و عمر فیلترها را بالاببرد. ولی بر خلاف بسیاری از تبلیغات تعداد مراحل بالای فیلتراسیون اصلاً لازم نیست و بسیاری از این فیلترها منجر به هیچ گونه بهبود واقعی در کیفیت هوا نمیشوند. ↑ «تصفیه هوا با یون منفی». مشارکتکنندگان ویکیپدیا. «Air purifier». در دانشنامهٔ ویکیپدیای انگلیسی، بازبینیشده در تصفیه هوا شیائومی ۵ اکتبر ۲۰۱۵.

Air Purifierپاسخ کوتاه و کامل بله است. برای اینکه بدانید این دستگاهها چگونه کار میکنند و ارزش خرید را دارند، ادامه مطلب را همراه ما باشید. تصفیهکنندههای هوا اساساً با ضدعفونی کردن هوایی که ممکن است شامل آلایندهها، آلرژنها و سموم باشد انجام وظیفه میکنند. آنها دقیقا برعکس مرطوب کنندههای اسانسدار هستند که ذرات را به هوای داخل خانه اضافه میکنند. دستگاههای تصفیه هوا نیز متفاوت از فیلترها عمل میکنند. در حالی که فیلترها فقط ذرات را حذف میکنند، تصفیه کنندهها نیز میتوانند آنها را ضدعفونی کنند. ذرات ریز حذف شده از طریق دستگاه تصفیه هوا در نهایت به نوع انتخابی شما در دستگاه بستگی دارد. نسخههای خاصی با فیلترهایی ساخته میشوند تا ذرات را در حین عبور هوا از آنها به دام بیندازند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بدون فیلتر کردن، ابتدا ذرات دیگر را در هوا خنثی کنند. گزینه دیگر یک تصفیه کننده هوا ساطع کننده یون منفی است که به جذب ذرات یون مثبت در هوا کمک میکند تا خنثی شوند.

چهار دلیل برای دوست داشتن تصفیه هوا جدید

Air Purifierیکی از معضلات زندگی در شهرهای بزرگ، علاوه بر ترافیک و شلوغی، آلودگی هوا می باشد. آلودگی هوایی که می تواند عارضه های قلبی و تنفسی ایجاد نماید. یکی از موثرترین راه ها برای مقابله با آلودگی، دستگاه های تصفیه هوا مانند دستگاه تصفیه هوای شیائومی Mi 4 lite می باشد که نسبت به رقبا از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. تصفیه کننده هوا هوشمند شیائومی Mi 4 Lite دارای طراحی بسیار زیبا و مینیمالی می باشد که با داشتن رنگ سفید، با اکثر دکوراسیون ها تطابق خوبی دارد. این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود یعنی Air Purifier Mi 4 دارای ابعاد و وزن کوچکتری می باشد. ابعاد آن به قدری کوچک است که پایه آن مساحتی کمتر از یک برگه A4 را اشغال می نماید و وزن آن بین حدود 4.8 کیلوگرم می باشد و جابجایی آن بسیار راحت است. در تمامی ضلع های این دستگاه، محفظه های مشبکی وجود دارد که عملیات فیلتراسیون از طریق آن ها انجام می شود و یک صفحه نمایش LED در بخش جلویی دستگاه قرار دارد که ظاهر آن را زیباتر نموده است.

به همین علت به بسیاری از کارفرماها پیشنهاد میشود این محصولات را خریداری و در اتاق کارمندان خود قرار دهند. یکی از کاربردهای دیگر این محصول کمک به داشتن خوابی بهتر است، همین موضوع تصفیه هوا را در اتاق خواب افراد، به خصوص کسانی که از بی خوابی رنج میبرند ضروری میکند. بسیاری از ما بعد از گذراندن یک روز کاری عادی دچار سردرد خواهیم شد، علت بسیاری از این سردردها وجود آلودگی هوا است. میزان استنشاق این آلاینده ها به خصوص در ماشین و ترافیک شدت مییابد و بدون آنکه اصلا متوجه آن باشیم تاثیر بسیار بدی در سلامت ما خواهند گذاشت. استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا ماشینی که قیمت پایین تری نیز دارد از بسیاری از این عوارض جلوگیری خواهد کرد. استفاده ازاین محصول از سکته ی قلبی به خصوص در سالمندان و افرادی که سابقه بیماری های قلبی دارند جلوگیری میکند. باعث کاهش اثرات مخرب آلودگی هوا بر سلامت فرد به خصوص در کلان شهرها میشود.

  • تولید یونهای منفی
  • مطمئن شوید دستگاه گارانتی و خدمات پس از فروش دارد
  • میزان صدا در حالت شب: ۳۳.۴ دسیبل
  • تهران به دلیل افزایش ازن
  • دستگاه تصفیه ایستاده
  • رنگ سبز نشان دهنده کیفیت مطلوب هوا می باشد

فیلترهای کربن اکتیو معمولاً از چوب، ذغال و پوست میوههایی مانند گردو ساخته میشوند. طول عمر مفید این فیلتر یک سال است و بعد از این مدت نیاز به تعویض دارد. مهمترین واصلیترین مرحله در فرایند فیلتر در دستگاه تصفیه هوا، فیلتر هپا است. کارایی و قدرت جذب این فیلتر بسیار بالا بوده و از مواد گیاهی ساخته شده است. فیلتر هپا در حذف ذرات معلق، آلایندههای مضر مانند باکتریها، قارچها و ویروسها با دقت قابل توجهی عمل میکند. از بین میروند. فیلتر هپا در رفع بوی نامطبوع محیط نقشی نداشته اما در مقابل به کاهش عوارض ناشی از حملههای تنفسی و بیماریهایی مانند آسم کمک میکند. طول عمر فیلتر هپا بالا بوده و معمولا بعد از سه سال نیاز به تعویض پیدا میکند. بیشتر بدانید: تفاوت دستگاه تصفیه هوا و دستگاه اکسیژن ساز در چیست؟ ذرات معلق با ورود به فیلتر هپا درون آن محبوس شده و توانایی خروج از دستگاه را پیدا نمیکنند.