صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
ایوان مدائن
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
خلیل چهارشنبه 12 بهمن 1401

تاریخچه دستگاه های تصفیه هوا

  • نحوه برای شروع تصفیه هوا با کمتر از $صد
  • وقتی حرفه ای ها با تصفیه هوا, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند
  • 6 دلیل تصفیه هوا اتلاف وقت است

Air Purifierدر واقع سیستم های تصفیه هوا در ابتدا برای کمک به آتش نشان ها و بعدها غواصان و کارگران معادن ساخته کالی ناب شدند. اما جهش اساسی با اختراع فیلتر های HEPA اتفاق افتاد. هپا فناوری تصفیه کننده هوا با راندمان بسیار بالا است. تکنولوژی هپا در ابتدا برای محافظت سربازان و دانشمندان هسته ای از ذرات رادیواکتیو حاصل از بمب های اتمی ، ابداع شد. نیازی به توضیح نیست که این پروژه فوق محرمانه ، هرگز اهداف مورد انتظار را محقق نکرد اما باعث شد که گامی بزرگ در طراحیسیستم های تصفیه هوا برداشته شود. مانسفرد و کلاوس هامس در سال ۱۹۶۳ در آلمان یک سیستم فیلتراسیون هوای خانگی ابداع کردند که کیفیت هوای منازل را تا حد بسیار بالایی بهبود می داد. این درواقع اولین نمونه ساخته شده برای تصفیه هوای منازل بود. در همان سال ایالات متحده امریکا با تصویب قانون هوای پاک ، استاندارد هوای پاک در سراسر امریکا را تعیین نمود.

  • جلوگیری از پیر شدن سلول های بدن
  • مصرف برق بسیار کم : 30 وات
  • مساحت تحت پوشش
  • چراغ نشان کیفیت هوا
  • ابعاد کوچک

Air Purifierدستگاههای تصفیه هوا ممکن است تا حدی کار کنند، اما فیلتراسیون برای خلاص شدن از شر کپکهای موجود در هوا بسیار موثرتر است. یک دستگاه تصفیه هوا با فیلتر هپا بهترین عملکرد را دارد، زیرا همراه با کاهش سطح رطوبت در خانه شما بهترین بازده را ارائه میکند. تصفیهکنندههایی که مجهز به فیلترهستند ممکن است دود موجود در هوا را نیز از بین ببرند، از جمله دود ناشی از دخانیات از جمله دود تنباکو. خانه شما نه تنها ممکن است منبع آلرژنها و کپکهای موجود در هوا باشد، بلکه ممکن است منبع سموم داخلی از محصولات تمیز کننده، محصولات مراقبت شخصی و غیره نیز باشد. هنگامی که این ذرات در هوا زندگی میکنند، میتوانند برای بدن شما مضر باشند. در حالی که داروهای آلرژی و آسم میتوانند به کاهش علائم و جلوگیری از واکنشها کمک کنند، تصفیه کنندههای هوا ممکن است به حذف منبع علائم شما کمک کنند و این سبب اصلی پیدایش تفکر همین دستگاهها است.

نحوه برای شروع تصفیه هوا با کمتر از $صد

در صورت حذف نشدن از هوا ، ذرات این مواد می توانند استنشاق شده و باعث تنگی نفس در میان سایر علائم آسم شوند. ذرات ریز موجود در هوا می توانند بیشترین آسیب را برای مبتلایان به آسم وارد کنند. به همین دلیل ، دستگاه های تصفیه هوا که به طور خاص ناخالصی های میکروسکوپی را از بین می برند ، در درمان آسم ایده آل هستند. روش های دیگری که فرد می تواند باعث کاهش تحریک آسم در خانه خود شود شامل استفاده از ملافه های ضد آلرژی ، داشتن کفپوش چوب سخت یا رطوبت زدایی هوا است که باعث از بین بردن ریزگردها می شود. افزایش جریان هوا و استفاده از فیلترهای هوای HEPA همچنین باعث کاهش آلودگی هوای داخل خانه می شود ، بنابراین احتمال ابتلا به آسم یا تحریک حملات آسم را تصفیه هوا شیائومی 3h کاهش می دهد. خط آخر: با توجه به تعداد زیاد محرک های آسم که در داخل خانه ها یا تاسیسات یافت می شود ، تصفیه هوا ممکن است در پاکسازی هوا از چنین محرک هایی لازم باشد.

Air Purifierطبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، هوای محیط های بسته، می تواند تا 5 برابر آلوده تر از محیط های خارجی باشد. با توجه به اینکه انسان حدود 90 % عمر خود را در فضای بسته سپری می کند، اهمیت استفاده از هوای پاکیزه دو چندان می شود. چرا به دستگاه تصفیه هوا نیاز داریم؟ همانطور که در بالا هم گفته شد، هوای اطراف ما به شدت آلوده است و رفع کردن چنین آلودگی هم کاری است که از کنترل ما خارج است. تنفس کردن هوای آلوده می تواند در بلند مدت آسیب های زیادی به انسان می زند و اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود، می تواند ضرر غیر قابل جبران به سلامتی انسان وارد آورد. یکی از بهترین گزینه ها برای رفع چنین مشکلی حداقل در محیط خانه استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا است که بتواند هوای خانه را بطور کهمل تصفیه نموده و پاک کند. با توجه به اینکه هوای محیط های بسته بسیار بیشتر از محیط های بیرون آلوده است، الزام استفاده از این دستگاه ها را چند برابر می کند.

دور از بالاترین 10 تصفیه هوا اشتباهات

این قطعه همانطور که از نامش پیداست با استفاده از بار الکتریکی ایجاد کرده، می تواند ذرات ریز و معلق در هوا به خوبی جذب خود کند. نام این فیلتر از حروف کلمات High Efficiency Particular Arresting به معنی توان بالای گرفتنی ذرات تشکیل شده است. همانطور که از نام این قطعه پیداست می تواند تا 98 درصد از ذرات موجود در هوا را از میان برده و هوایی پاکیزه و شفاف را تولید کند. این قطعه هرچه دارای ضخامت و قطر بیشتری باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار است. این فیلتر ها با طراحی و قابلیت خاص خود به عنوان معروف ترین فیلتر ها تصفیه هوا برای سیستم های تصفیه هوای بیمارستانی شناخته می شوند. همانطور که از اشعه های UV انتظار داریم، در این دستگاه ها نیز تابش این اشعه سبب از میان بردن میکروارگانیسم های موجود در هوا را از میان خواهد برد. این میکروارگانسیم ها شامل انواع باکتری ، ویروس ها و قارچ ها به میزان بسیار بالایی بر سلامت انسان نقش دارند.

Air Purifierهستیم که همه این آلاینده ها، باعث آلوده شدن هوا می شود. سازمان جهانی بهداشت : بیش از چهل درصد جمعیت دنیا از جمله یک میلیارد کودک زیر پانزده سال در معرض آلودگی هوای خانه هستند که عمدتا ناشی از پخت و پز یا استفاده از فناوریهای گوناگون است. اما با این همه مشکلات و گزارش های تکان دهنده ی سازمان بهداشت جهانی در خصوص آلودگی هوا، که منجر به آسم ، سرطان و دیگر بیماری های مهلک می شود و برای همه ی اقشار جامعه به ویژه کودکان و مادران باردار بسیار خطرناک است ، راه چاره چیست ؟ امروزه در تمام دنیا استفاده از دستگاه های تصفیه هوا بسیار متداول است. در اینجا می خواهیم یکی از بهترین دستگاه های تصفیه هوای موجود در ایران را برای شما معرفی کنیم. چنانچه قصد حذف آلاینده هایی نظیر کُرک فرش ، مبل ، پتو و بالش ،موهای کوتاه و ریز ، گردو غبار، متصاعد شدن گازهای سمی ناشی از رنگ مبلمان و مصنوعات چوبی ، بو و دود سیگار ، بو و بخار غذا ، شوره و موی حیوانات خانگی، آلرژن ها ،ویروس و باکتری ها و …

وقتی حرفه ای ها با تصفیه هوا, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

Air Purifierدستگاه تصفیه هوا دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی میباشد و استفاده از آن مزایای زیادی دارد. در زیر به به این مزایا و ویژگی ها اشاره کرده ایم. آلودگیهای خطرناک و عوامل سرایت کننده را در محیطهایی مانند بیمارستان ها و درمانگاهها برطرف میکند. دود سیگار را از بین می برد و خطر ابتلا به بیماریهای ریوی را کاهش می دهد. باعث کاهش عوامل استرس زا و اضطراب آور میشود. از کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماریهای زمینه ای حفاظت میکند. روی سیستم عصبی و خلق و خوی افراد تاثیر مثبت می گذارد. عوامل ایجاد حملات تنفسی و آسم را کاهش می دهد. کیفیت خواب را بهبود می بخشد و باعث میشود فرد هنگام خواب و استراحت، حس بهتری داشته باشد. گاز رادون موجود در هوا را که باعث ابتلا به سرطان خون میشود، کاهش می دهد. هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا باید به یک سری نکات و موارد مهم توجه کنید تا بتوانید به انتخاب و خریدی مطمئن و مناسب برسید.

نحوه استفاده از تصفیه هوا To Want

دستگاه تصفیه هوا | دستگاه ضد عفونی کننده هوا یسان بهرهگیری از هوای پاک، حق تمام انسانهاست. اما صد افسوس که هوا روزبهروز از طریق آلایندههای گسترشیافته در فضا، آلودهتر میشود. شاید تصور کنید استشمام هوای عاری از گردوغبار، میکروب و سایر آلایندهها رؤیایی بیش نیست. اما راستش را بخواهید با پیشرفت تکنولوژی، انواع دستگاههای تصفیهکننده هوا وارد بازار جهانی شدهاند و شما میتوانید با خرید دستگاه تصفیه هوا و دستگاه ضدعفونی کننده هوا، از ریههایتان مراقبت کنید. اگر شما هم جز کسانی هستید که خواستار زندگی در هوای پاک هستید، با ما همراه باشید تا بیشتر با سیستم تصفیهکننده هوا آشنا شویم. دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده یسان مدل Y60 به منظور استفاده در منزل مسکونی، کلینیک و بیمارستان، فضاهای کاری و نیمه صنعتی، ایستگاه های مترو، شعب بانک ها و هر محیط مسقف تا 40 متر مربع کاربرد خواهد داشت. کارایی دستگاه یسان مدل مدل Y60 به نحوی است که قابلیت استفاده مستقل یا همزمان تصفیه و ضدعفونی کردن هوا و اتمسفر محیط را دارد.

Air Purifierهرچند در مشخصات این دستگاه متراژ پاسخگویی آن تا 34 مترمربع خورده است اما به جرئت می توان گفت این متراژ اسمی بوده و به راحتی می توان برای مساحت های کمی بالا تر نیز از آن استفاده کرد. این دستگاه تصفیه هوا بی شک قوی ترین دستگاه تصفیه هوا در این لیست می باشد، البته نه به دلیل امکانات جانبی دستگاه بلکه به دلیل قدرت تصفیه آن. این دستگاه می تواند مساحتی به اندازه 120 مترمکعب را تنها در 3 دقیقه تمیز و از هرگونه آلودگی پاک کند. این دستگاه البته از حجم زیادی برخوردار است که آن را برای استفاده در منازل مسکونی مناسب نساخته است. بیشتر این دستگاه جهت استفاده در اماکن ورزشی مانند باشگاه ها توصیه می شود و همچنین فضا هایی که در آنها رفت آمد زیاد است. علیرغم قدرت پاک کنندگی که این دستگاه دارد و طبیعتا” فن قدرتمند همراه آن است، صدای نسبتا” کمی دارد.

  1. بسیار کمصدا
  2. افزایش میزان امید به زندگی در افراد
  3. شناسه کالا
  4. فیلتر ها و راهکار های تصفیه کم

Air Purifierاین دستگاهها میتوانند روی عاملی که باعث بروز آسم و آلرژی شود، تاثیر گذاشته و آنها را از محیط حذف نمایند. وقتی از این دستگاهها استفاده میشود، معمولا افراد کمتر دچار واکنشهای آلرژیک شده و علائم بیماری آسم را کمتر تجربه میکنند. با این حال دقت داشته باشید که خرید دستگاه تصفیه کننده هوا جایگزینی برای داروهای آسم نخواهد بود و زیر نظر پزشک همچنان باید به مصرف داروهای خود ادامه دهید. حالا که دانستید دستگاه تصفیه هوا چیست؟ برای فضایی در حدود ۳۸ متر مساحت میتوانید از تصفیه هوا بلوایر مدل Health Protect 7440i استفاده نمایید. قرص کتوتیفن برای چی خوبه؟ آیا واقعا شیر برای آلودگی هوا خوب است؟ با استفاده از این دستگاه در هر ساعت، ۵ بار میتوانید هوا را تعویض نمایید. این دستگاه در کشور سوئد طراحی شده است. تکنولوژی Spiral Air این دستگاه با سرعت بالا ۱۰۰ درصد هوای پاک را در کل اتاق میچرخاند.

6 دلیل تصفیه هوا اتلاف وقت است

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد kalinab لطفا به بازدید از وب سایت ما.

تاریخچه دستگاه های تصفیه هوا

  • نحوه برای شروع تصفیه هوا با کمتر از $صد
  • وقتی حرفه ای ها با تصفیه هوا, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند
  • 6 دلیل تصفیه هوا اتلاف وقت است

Air Purifierدر واقع سیستم های تصفیه هوا در ابتدا برای کمک به آتش نشان ها و بعدها غواصان و کارگران معادن ساخته کالی ناب شدند. اما جهش اساسی با اختراع فیلتر های HEPA اتفاق افتاد. هپا فناوری تصفیه کننده هوا با راندمان بسیار بالا است. تکنولوژی هپا در ابتدا برای محافظت سربازان و دانشمندان هسته ای از ذرات رادیواکتیو حاصل از بمب های اتمی ، ابداع شد. نیازی به توضیح نیست که این پروژه فوق محرمانه ، هرگز اهداف مورد انتظار را محقق نکرد اما باعث شد که گامی بزرگ در طراحیسیستم های تصفیه هوا برداشته شود. مانسفرد و کلاوس هامس در سال ۱۹۶۳ در آلمان یک سیستم فیلتراسیون هوای خانگی ابداع کردند که کیفیت هوای منازل را تا حد بسیار بالایی بهبود می داد. این درواقع اولین نمونه ساخته شده برای تصفیه هوای منازل بود. در همان سال ایالات متحده امریکا با تصویب قانون هوای پاک ، استاندارد هوای پاک در سراسر امریکا را تعیین نمود.

  • جلوگیری از پیر شدن سلول های بدن
  • مصرف برق بسیار کم : 30 وات
  • مساحت تحت پوشش
  • چراغ نشان کیفیت هوا
  • ابعاد کوچک

Air Purifierدستگاههای تصفیه هوا ممکن است تا حدی کار کنند، اما فیلتراسیون برای خلاص شدن از شر کپکهای موجود در هوا بسیار موثرتر است. یک دستگاه تصفیه هوا با فیلتر هپا بهترین عملکرد را دارد، زیرا همراه با کاهش سطح رطوبت در خانه شما بهترین بازده را ارائه میکند. تصفیهکنندههایی که مجهز به فیلترهستند ممکن است دود موجود در هوا را نیز از بین ببرند، از جمله دود ناشی از دخانیات از جمله دود تنباکو. خانه شما نه تنها ممکن است منبع آلرژنها و کپکهای موجود در هوا باشد، بلکه ممکن است منبع سموم داخلی از محصولات تمیز کننده، محصولات مراقبت شخصی و غیره نیز باشد. هنگامی که این ذرات در هوا زندگی میکنند، میتوانند برای بدن شما مضر باشند. در حالی که داروهای آلرژی و آسم میتوانند به کاهش علائم و جلوگیری از واکنشها کمک کنند، تصفیه کنندههای هوا ممکن است به حذف منبع علائم شما کمک کنند و این سبب اصلی پیدایش تفکر همین دستگاهها است.

نحوه برای شروع تصفیه هوا با کمتر از $صد

در صورت حذف نشدن از هوا ، ذرات این مواد می توانند استنشاق شده و باعث تنگی نفس در میان سایر علائم آسم شوند. ذرات ریز موجود در هوا می توانند بیشترین آسیب را برای مبتلایان به آسم وارد کنند. به همین دلیل ، دستگاه های تصفیه هوا که به طور خاص ناخالصی های میکروسکوپی را از بین می برند ، در درمان آسم ایده آل هستند. روش های دیگری که فرد می تواند باعث کاهش تحریک آسم در خانه خود شود شامل استفاده از ملافه های ضد آلرژی ، داشتن کفپوش چوب سخت یا رطوبت زدایی هوا است که باعث از بین بردن ریزگردها می شود. افزایش جریان هوا و استفاده از فیلترهای هوای HEPA همچنین باعث کاهش آلودگی هوای داخل خانه می شود ، بنابراین احتمال ابتلا به آسم یا تحریک حملات آسم را تصفیه هوا شیائومی 3h کاهش می دهد. خط آخر: با توجه به تعداد زیاد محرک های آسم که در داخل خانه ها یا تاسیسات یافت می شود ، تصفیه هوا ممکن است در پاکسازی هوا از چنین محرک هایی لازم باشد.

Air Purifierطبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، هوای محیط های بسته، می تواند تا 5 برابر آلوده تر از محیط های خارجی باشد. با توجه به اینکه انسان حدود 90 % عمر خود را در فضای بسته سپری می کند، اهمیت استفاده از هوای پاکیزه دو چندان می شود. چرا به دستگاه تصفیه هوا نیاز داریم؟ همانطور که در بالا هم گفته شد، هوای اطراف ما به شدت آلوده است و رفع کردن چنین آلودگی هم کاری است که از کنترل ما خارج است. تنفس کردن هوای آلوده می تواند در بلند مدت آسیب های زیادی به انسان می زند و اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود، می تواند ضرر غیر قابل جبران به سلامتی انسان وارد آورد. یکی از بهترین گزینه ها برای رفع چنین مشکلی حداقل در محیط خانه استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا است که بتواند هوای خانه را بطور کهمل تصفیه نموده و پاک کند. با توجه به اینکه هوای محیط های بسته بسیار بیشتر از محیط های بیرون آلوده است، الزام استفاده از این دستگاه ها را چند برابر می کند.

دور از بالاترین 10 تصفیه هوا اشتباهات

این قطعه همانطور که از نامش پیداست با استفاده از بار الکتریکی ایجاد کرده، می تواند ذرات ریز و معلق در هوا به خوبی جذب خود کند. نام این فیلتر از حروف کلمات High Efficiency Particular Arresting به معنی توان بالای گرفتنی ذرات تشکیل شده است. همانطور که از نام این قطعه پیداست می تواند تا 98 درصد از ذرات موجود در هوا را از میان برده و هوایی پاکیزه و شفاف را تولید کند. این قطعه هرچه دارای ضخامت و قطر بیشتری باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار است. این فیلتر ها با طراحی و قابلیت خاص خود به عنوان معروف ترین فیلتر ها تصفیه هوا برای سیستم های تصفیه هوای بیمارستانی شناخته می شوند. همانطور که از اشعه های UV انتظار داریم، در این دستگاه ها نیز تابش این اشعه سبب از میان بردن میکروارگانیسم های موجود در هوا را از میان خواهد برد. این میکروارگانسیم ها شامل انواع باکتری ، ویروس ها و قارچ ها به میزان بسیار بالایی بر سلامت انسان نقش دارند.

Air Purifierهستیم که همه این آلاینده ها، باعث آلوده شدن هوا می شود. سازمان جهانی بهداشت : بیش از چهل درصد جمعیت دنیا از جمله یک میلیارد کودک زیر پانزده سال در معرض آلودگی هوای خانه هستند که عمدتا ناشی از پخت و پز یا استفاده از فناوریهای گوناگون است. اما با این همه مشکلات و گزارش های تکان دهنده ی سازمان بهداشت جهانی در خصوص آلودگی هوا، که منجر به آسم ، سرطان و دیگر بیماری های مهلک می شود و برای همه ی اقشار جامعه به ویژه کودکان و مادران باردار بسیار خطرناک است ، راه چاره چیست ؟ امروزه در تمام دنیا استفاده از دستگاه های تصفیه هوا بسیار متداول است. در اینجا می خواهیم یکی از بهترین دستگاه های تصفیه هوای موجود در ایران را برای شما معرفی کنیم. چنانچه قصد حذف آلاینده هایی نظیر کُرک فرش ، مبل ، پتو و بالش ،موهای کوتاه و ریز ، گردو غبار، متصاعد شدن گازهای سمی ناشی از رنگ مبلمان و مصنوعات چوبی ، بو و دود سیگار ، بو و بخار غذا ، شوره و موی حیوانات خانگی، آلرژن ها ،ویروس و باکتری ها و …

وقتی حرفه ای ها با تصفیه هوا, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

Air Purifierدستگاه تصفیه هوا دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی میباشد و استفاده از آن مزایای زیادی دارد. در زیر به به این مزایا و ویژگی ها اشاره کرده ایم. آلودگیهای خطرناک و عوامل سرایت کننده را در محیطهایی مانند بیمارستان ها و درمانگاهها برطرف میکند. دود سیگار را از بین می برد و خطر ابتلا به بیماریهای ریوی را کاهش می دهد. باعث کاهش عوامل استرس زا و اضطراب آور میشود. از کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماریهای زمینه ای حفاظت میکند. روی سیستم عصبی و خلق و خوی افراد تاثیر مثبت می گذارد. عوامل ایجاد حملات تنفسی و آسم را کاهش می دهد. کیفیت خواب را بهبود می بخشد و باعث میشود فرد هنگام خواب و استراحت، حس بهتری داشته باشد. گاز رادون موجود در هوا را که باعث ابتلا به سرطان خون میشود، کاهش می دهد. هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا باید به یک سری نکات و موارد مهم توجه کنید تا بتوانید به انتخاب و خریدی مطمئن و مناسب برسید.

نحوه استفاده از تصفیه هوا To Want

دستگاه تصفیه هوا | دستگاه ضد عفونی کننده هوا یسان بهرهگیری از هوای پاک، حق تمام انسانهاست. اما صد افسوس که هوا روزبهروز از طریق آلایندههای گسترشیافته در فضا، آلودهتر میشود. شاید تصور کنید استشمام هوای عاری از گردوغبار، میکروب و سایر آلایندهها رؤیایی بیش نیست. اما راستش را بخواهید با پیشرفت تکنولوژی، انواع دستگاههای تصفیهکننده هوا وارد بازار جهانی شدهاند و شما میتوانید با خرید دستگاه تصفیه هوا و دستگاه ضدعفونی کننده هوا، از ریههایتان مراقبت کنید. اگر شما هم جز کسانی هستید که خواستار زندگی در هوای پاک هستید، با ما همراه باشید تا بیشتر با سیستم تصفیهکننده هوا آشنا شویم. دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده یسان مدل Y60 به منظور استفاده در منزل مسکونی، کلینیک و بیمارستان، فضاهای کاری و نیمه صنعتی، ایستگاه های مترو، شعب بانک ها و هر محیط مسقف تا 40 متر مربع کاربرد خواهد داشت. کارایی دستگاه یسان مدل مدل Y60 به نحوی است که قابلیت استفاده مستقل یا همزمان تصفیه و ضدعفونی کردن هوا و اتمسفر محیط را دارد.

Air Purifierهرچند در مشخصات این دستگاه متراژ پاسخگویی آن تا 34 مترمربع خورده است اما به جرئت می توان گفت این متراژ اسمی بوده و به راحتی می توان برای مساحت های کمی بالا تر نیز از آن استفاده کرد. این دستگاه تصفیه هوا بی شک قوی ترین دستگاه تصفیه هوا در این لیست می باشد، البته نه به دلیل امکانات جانبی دستگاه بلکه به دلیل قدرت تصفیه آن. این دستگاه می تواند مساحتی به اندازه 120 مترمکعب را تنها در 3 دقیقه تمیز و از هرگونه آلودگی پاک کند. این دستگاه البته از حجم زیادی برخوردار است که آن را برای استفاده در منازل مسکونی مناسب نساخته است. بیشتر این دستگاه جهت استفاده در اماکن ورزشی مانند باشگاه ها توصیه می شود و همچنین فضا هایی که در آنها رفت آمد زیاد است. علیرغم قدرت پاک کنندگی که این دستگاه دارد و طبیعتا” فن قدرتمند همراه آن است، صدای نسبتا” کمی دارد.

  1. بسیار کمصدا
  2. افزایش میزان امید به زندگی در افراد
  3. شناسه کالا
  4. فیلتر ها و راهکار های تصفیه کم

Air Purifierاین دستگاهها میتوانند روی عاملی که باعث بروز آسم و آلرژی شود، تاثیر گذاشته و آنها را از محیط حذف نمایند. وقتی از این دستگاهها استفاده میشود، معمولا افراد کمتر دچار واکنشهای آلرژیک شده و علائم بیماری آسم را کمتر تجربه میکنند. با این حال دقت داشته باشید که خرید دستگاه تصفیه کننده هوا جایگزینی برای داروهای آسم نخواهد بود و زیر نظر پزشک همچنان باید به مصرف داروهای خود ادامه دهید. حالا که دانستید دستگاه تصفیه هوا چیست؟ برای فضایی در حدود ۳۸ متر مساحت میتوانید از تصفیه هوا بلوایر مدل Health Protect 7440i استفاده نمایید. قرص کتوتیفن برای چی خوبه؟ آیا واقعا شیر برای آلودگی هوا خوب است؟ با استفاده از این دستگاه در هر ساعت، ۵ بار میتوانید هوا را تعویض نمایید. این دستگاه در کشور سوئد طراحی شده است. تکنولوژی Spiral Air این دستگاه با سرعت بالا ۱۰۰ درصد هوای پاک را در کل اتاق میچرخاند.

6 دلیل تصفیه هوا اتلاف وقت است

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد kalinab لطفا به بازدید از وب سایت ما.