صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
ایوان مدائن
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
خلیل يکشنبه 23 بهمن 1401

با دکوراسیون خانه دیگر اشتباه نکنید

kitchen decorationدکوراسیون خانه های کوچک به کمک ایده های جذاب و نکات اصولی چیدمان که در اختیارتان قرار می دهیم باعث می شود فضا بزرگتر دیده شود. طراحی دکوراسیون اتاق خواب را اینگونه اجرا کنید ! دکوراسیون خانه های کوچک از حساسیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در صورت چیدمان غیر اصولی فضا کوچکتر از آنچه که هست دیده می شود. ترفند های زیادی وجود دارد که فضاهای کوچک و بلااستفاده را به فضایی بهینه تبدیل کنید. با این مقاله از پارس نیوز همراه باشید. در علم نوین دکوراسیون داخلی بنابر ذکر برخی منابع طراحی هایی با پلان باز توصیه می شود . با بکارگیری این شیوه و با حذف دیوارها و تیغه های اضافی موجود در خانه و نصب پارتیشن های چوبی، شیشه ای و… به جای آن خانه فضای بازتری به خود می گیرد و همین امر سبب می شود تا حس دلگیری و کم نوری محیط از بین برود. دکوراسیون خانه های کوچک و ایجاد یک گلخانه نقلی کار سادهای اسـت که بسیاری از خانوادههای ایرانی بـه زیبایی آن را انجام میدهند.

خانه فضای شخصی شماست.

kitchen decorationفرقی نمیکند که در آپارتمان اجاره ای زندگی میکنید یا خانه شخصی خودتان و یا خانه سازمانی. جایی که شما آن را خانه خود مینامید، حریم شماست! اکنون مسئله این است که خانه خود را چگونه تزئین کنیم! خانه فضای شخصی شماست. مکان آرامش تان و جایی است که شما میتوانید آن کسی باشید که واقعا هستید. نیازی نیست که مراقب رفتار یا کلمات خود باشید و یا طبق انتظارات دیگران زندگی کنید. خانه شما یک ضمیمه از خودتان است. اگر قرار باشد مردم شما را از روی محل زندگی تان قضاوت کنند، بر اساس شهرهایی مانند تبریز، اصفهان، شیراز یا تهران که در آن زندگی میکنید نخواهد بود، بلکه خانه شما معیار قضات خواهد بود. از آنجا که محل زندگی تان، نشانگر سبک زندگی شماست، مهم است که طراحی، فضا و دکوراسیون خانه تان با توجه به شخصیت و ویژگیهای شما باشد. به غیر از محدودیت مالی، برخی دلایل کافی نیز برای تغییر دکوراسیون پیدا نمی کنند. در این پست سعی میکنیم به شما کمک کنیم که دلیل قانع کننده برای تغییر دکوراسیون پیدا کنید.

پس باید برای داشتن بهترین دکوراسیون داخلی تلاش نمود.

به طور طبیعی انسان ها علاقه دارند محیط زندگی خود را تغییر دهند. گاهی اوقات می توان با هزینه ای بسیار اندک، دکوراسیون خانه را دگرگون ساخت. این تغییرات موجب می شود فضای خانه برای ساکنان آن زیبا و جذاب شده و کیفیت زندگی آن را بهبود دهد. برای اینکه بتوانیم دکوراسیون منزل خود را به درستی انتخاب کنیم در ابتدا باید یک شناخت کلی در مورد اجزای یک خانه و دکوراسیون داخلی داشته باشیم. در خانه های ایرانی دکوراسیون در بخش های مختلف خانه مانند اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام، سرویس بهداشتی، راهرو ورودی و … دکوراسیون منزل یکی از مواردی است که نقش مستقیم در آرامش و آسایش ساکنان خانه دارد. پس باید برای داشتن بهترین دکوراسیون داخلی تلاش نمود. شاید انتخاب سبک دکوراسیون مناسب برای هر خانه دشوار باشد اما کمی مطالعه و مشورت با افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می تواند تصمیم گیری را برای شما آسان تر سازد. همچنین می توانید عکس دکوراسیون های مختلف را در مجلات و وب سایت های مربوط به آن مشاهده کنید و بهترین مدل را انتخاب نمایید.

در حالی که می‌خواهید از افراد درباره دکوراسیون خانه این است بپرسید آنچه را پاسخ می‌دهند|نحوه دریافت دکوراسیون خانه برای کمتر از 100 دلار|انتخاب دکوراسیون خانه ساده است}

kitchen decorationامروز با یک دکوراسیون خانه اسپرت ، ظریف، خلوت، و سرحال و شاداب در اوکراین آشنا می شوید. این خانه عمدتا با رنگ سفید طراحی شده و فضایی نسبتا سرد و کم هیجان دارد، ولی به قدر کافی عناصر گرم و پرحرارت دارد تا از بی روح شدن نجات پیدا کند. برای لوکس شدن فضا از عناصر مسی و مرمر سفید استفاده شده، و چند اثر هنری بزرگ هم فضا را جذاب و فرهنگی کرده اند. دیوار و مبلمان حنایی، کمی طعم روستایی به این طراحی سفید و معاصر داده. در هر گوشه خانه، یک مجسمه میمون به چشم می خورد که با بازیگوشی خود خانه را جذاب تر می کنند. یک کاناپه مدرن و سفید، فضای دلباز و اُپن نشیمن را اشغال کرده. روبروی کاناپه، شومینه ای قرار دارد که در هر طرفش یک صندلی تاکیدی حنایی به چشم می خورد. مبل راحتی کنار پنجره، سفید است و طراحی مشابه کاناپه دارد.

kitchen decorationآنها میگویند که امسال بهتر است حداقل یکی دو تا از این وسایل را مهمان خانههایتان کنید. حتما تا حالا از رنگ سال ۲۰۲۰ یا همان رنگ سال ۹۹ با خبر شدهاید. بله رنگ آبی کلاسیک. اگر قصد تغییر دکوراسیون برای عید نوروز را دارید، بهتر است که رنگ آبی کلاسیک را در طراحی دکوراسیون خانه جای دهید. میتوانید یک دیوار از اتاق خواب و یا دیوار اصلی اتاق نشیمنتان را اختصاصا به این رنگ اختصاص دهید. حتی میتوانید با این رنگ به سرویس خوابتان جانی دوباره بدهید یا برخی از اکسسوریهای خانه را با این تم رنگی انتخاب کنید. در تصویر بالا نمونهای از اتاق خواب به رنگ سال ۹۹ را میبینید که چقدر زیبا و با شکوه میباشد. مهمترین خاصیت رنگ آبی کلاسیک این است که هم برای دکوراسیون مدرن و هم برای دکوراسیون کلاسیک مناسب است. ترکیب این رنگ با ترکیبات چوب و همچنین ترکیب آن با رنگ سفید بسیار زیباست. شما اینطور فکر نمیکنید؟ ۳- آیا کاغذ دیواری گلدار هنوز هم مد است؟

  • وسایل غیرضروری را حذف کنید
  • دمنوش ویژه آنفولانزا
  • تختخواب تاشو داشته باشید
  • سفید _سبز
  • از وسایل بزرگ و تجملاتی پرهیز کنید
  • سبک کلاسیک
  • سبک روستیک

حتی دستشویی و حمام نیز بخشهای مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی منزل هستند. ایدههای زیادی برای دیزاین و دکوراسیون سرویس بهداشتی وجود دارد. باز هم قبل از هرچیزی به سبک و سلیقه میرسیم! اینکه سلیقه شما چیست و چه سبک دکوراسیونی را دوست دارید؟ باید برای حمام و دستشویی منزلتان کاشی سرامیک انتخاب کنید. روشویی، شیرآلات و تجهیزات مناسب سرویس بهداشتی از ملزومات کار هستند. نورپردازی نیز در این فضا اهمیت دارد. در کنار اینها میتوانید از ترفندهای کم هزینه برای تزیین فضای سرویس بهداشتی خانه نیز استفاده کنید. مثلا یک تابلو دیواری کوچک، یک گلدان کاکتوس جمعوجور، یا خوشبوکنندههای طبیعی دستشویی که هم کاربردی هستند هم زیبا! فراموش نکنید که بزرگ یا کوچک بودن فضای سرویس بهداشتی منزل نیز تاثیر زیادی روی انتخابهایتان میگذارد. این موضوع نه تنها در مورد سرویس بهداشتی، که به طور کلی برای دکوراسیون خانه در فضاهای مختلف صدق میکند. یکی از موارد مهم در چیدمان دکوراسیون داخلی منزل این است که بدانید یا تصمیم بگیرید چه سبکی را برای زندگی میپسندید و با آن احساس راحتی و آرامش میکنید.

محدودیت و کاهش فضا در آپارتمان های شهری باعث ظهور خلاقیت طراحان داخلی در جدیدترین طراحی داخلی خانه در سال 2022 شد. یکی از کارهایی که باید قبل از انتخاب وسایل منزل انجام شود، انتخاب نوع دکوراسیون منزلتان است. شما برای داشتن یک دکوراسیون داخلی جذاب، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه سبکی از دکوراسیون داخلی را برای منزلتان انتخاب خواهید کرد. برای مثال، شما از منزل های ساده و پر از رنگ های آرامش بخش خوشتان می آید؟ یا خانه هایی که پر رنگ های شاد و گیاهان طبیعی و زیبا هستند را ترجیح می دهید؟ این تصمیم مهم، با مشورت یک طراح داخلی می تواند کمک بزرگی را در تغییر دکوراسیون خانه به شما بدهد. بعد از این که آمادگی های اولیه برای داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی منزل بررسی شد. حالا باید خود را برای طراحی و چیدمان این دکوراسیون آماده کنید. تصاویر و فیلم هایی که شما در فضا های مجازی یا رسانه های مختلف می بینید.

  • سبک سنتی ایرانی
  • هزینه طراحی داخلی منزل: سال ١٣٩٧ حدود ۴۸ میلیون تومان
  • رنگ کف و متریال مناسب
  • سبک مدرن
  • مرتب کردن اتاق با جعبههای تزئینی
  • از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید

تغییر دکوراسیون و نحوه چیدمان خانه های کوچک یک بازی سرگرم کننده است، البته اگر به آن علاقه داشته باشید. یکی از بازی های شما در راستای دکوراسیون منزل کوچکتان، میتواند قرینه سازی باشد. برای این کار، کافیست وسایل هم شکل را روبهروی هم قرار دهید. به عنوان مثال، در یک اتاق پذیرایی که دو مبل بزرگ وجود دارد، هر دو را روبهروی هم قرار دهید. این قرینه شدن، انعکاس هماهنگی در فضا ایجاد میکند که موجب بزرگتر به نظر رسیدن خانه میشود. علاوه بر این، باعث تقارن نظمی در اتاق می شود که تماشای آن ذهن را آرام خواهد کرد. از این که بخواهید در دکوراسیون خانه های کوچک از وسایل رنگی و طرح های متنوع استفاده کنید، نترسید. کوسن های رنگی روی مبل بگذارید یا روتختی اتاق خوابتان را از طرح های رنگارنگ انتخاب کنید. رنگ های شاد و جذاب میتوانند یک خانه کوچک و گرفته را شاداب و سر زنده کنند. یک ایده عجیب اما خلاقانه این است که سقف اتاق را رنگی متفاوت از دیوارها بزنید.

kitchen decorationپس توصیه میکنم حتما از بروز ترین اکسسوری ها برای جذابیت بیشتر خانه خود استفاده نماید. حالا که بحث به استفاده از اکسسوری رسید لازم شد بگویم که استفاده از تابلوهای هنری برای دیوار می تواند جلوه خانه شما را چندین برابر کند. به عنوان آخرین نکته برای جذاب تر کردن دکوراسیون انه می توان به استفاده از گیاهان گلدار پرداخت. استفاده از گیاهان سبز رنگ و یا گلدار همیشه انرژی مثبتی را به خانه شما میدهد و همچنین فضای بسیار شادی را برایتان ایجاد خواهد کرد. شما می توانید با کمترین هزینه گلدان های بسیار زیبایی خریداری نماید و علاوه بر اینکه انرژی مثبت به خانه خود میدهید رنگ و زیبایی را نیز میتوانید به خانه خود هدیه دهید. بحث کلی امروز و این مقاله در رابطه با مسئله مهمی به نام چگونه دکوراسیون خانه خود را جذاب تر کنیم بود. که در ابتدا شما را با انواع سبک دکوراسیون داخلی آشنا کردیم و سپس به ۱۰ تا از مهم ترین موارد برای جذابتر کردن دکوراسیون داخلی صحبت کردیم.

خواب دکوراسیون خانه

درب اصلی آپارتمان ، از بخش طولی و بین نشیمن و پذیرایی قرار دارد و یک فضای نسبتا وسیع به عنوان لابی و مسیر دسترسی، از ورودی و فضای اتاق خواب ها به بخش عمومی منزل طراحی شده است. یک ست مبلمان استیل با کلاف تیره رنگ و پارچه هایی با رنگ و طرح تیره ، انتخاب طراح این مدل دکوراسیون خانه ایرانی بوده است. به علاوه، به دلیل وسعت فضا ، قرار گرفتن مبلمان و تزیینات در فاصله نسبتا مناسبی از یکدیگر ، به آزادتر شدن حس بسته و تیره پذیرایی کمک کرده است. و البته همان طور که شما هم مشاهده می فرمایید، انتخاب یک رنگ تیره برای میز تلویزیون در بستر تیره رنگ کفپوش گزینه مناسبی نبوده و یک میز با رنگ روشن می توانست نمای بسیار جذاب تری ایجاد کند. اکسسوری های مجاور این صندقچه تزیینی، اعم از گلدان ها ، فرش فانتزی و دیوارکوب ها همگی کاملا تیره بوده و به جز دیوارها، هیچ المان روشنی در این محیط مشاهده نمی شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ورودی آشپزخانه بدون اپن لطفا به بازدید از وب سایت ما.

با دکوراسیون خانه دیگر اشتباه نکنید

kitchen decorationدکوراسیون خانه های کوچک به کمک ایده های جذاب و نکات اصولی چیدمان که در اختیارتان قرار می دهیم باعث می شود فضا بزرگتر دیده شود. طراحی دکوراسیون اتاق خواب را اینگونه اجرا کنید ! دکوراسیون خانه های کوچک از حساسیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در صورت چیدمان غیر اصولی فضا کوچکتر از آنچه که هست دیده می شود. ترفند های زیادی وجود دارد که فضاهای کوچک و بلااستفاده را به فضایی بهینه تبدیل کنید. با این مقاله از پارس نیوز همراه باشید. در علم نوین دکوراسیون داخلی بنابر ذکر برخی منابع طراحی هایی با پلان باز توصیه می شود . با بکارگیری این شیوه و با حذف دیوارها و تیغه های اضافی موجود در خانه و نصب پارتیشن های چوبی، شیشه ای و… به جای آن خانه فضای بازتری به خود می گیرد و همین امر سبب می شود تا حس دلگیری و کم نوری محیط از بین برود. دکوراسیون خانه های کوچک و ایجاد یک گلخانه نقلی کار سادهای اسـت که بسیاری از خانوادههای ایرانی بـه زیبایی آن را انجام میدهند.

خانه فضای شخصی شماست.

kitchen decorationفرقی نمیکند که در آپارتمان اجاره ای زندگی میکنید یا خانه شخصی خودتان و یا خانه سازمانی. جایی که شما آن را خانه خود مینامید، حریم شماست! اکنون مسئله این است که خانه خود را چگونه تزئین کنیم! خانه فضای شخصی شماست. مکان آرامش تان و جایی است که شما میتوانید آن کسی باشید که واقعا هستید. نیازی نیست که مراقب رفتار یا کلمات خود باشید و یا طبق انتظارات دیگران زندگی کنید. خانه شما یک ضمیمه از خودتان است. اگر قرار باشد مردم شما را از روی محل زندگی تان قضاوت کنند، بر اساس شهرهایی مانند تبریز، اصفهان، شیراز یا تهران که در آن زندگی میکنید نخواهد بود، بلکه خانه شما معیار قضات خواهد بود. از آنجا که محل زندگی تان، نشانگر سبک زندگی شماست، مهم است که طراحی، فضا و دکوراسیون خانه تان با توجه به شخصیت و ویژگیهای شما باشد. به غیر از محدودیت مالی، برخی دلایل کافی نیز برای تغییر دکوراسیون پیدا نمی کنند. در این پست سعی میکنیم به شما کمک کنیم که دلیل قانع کننده برای تغییر دکوراسیون پیدا کنید.

پس باید برای داشتن بهترین دکوراسیون داخلی تلاش نمود.

به طور طبیعی انسان ها علاقه دارند محیط زندگی خود را تغییر دهند. گاهی اوقات می توان با هزینه ای بسیار اندک، دکوراسیون خانه را دگرگون ساخت. این تغییرات موجب می شود فضای خانه برای ساکنان آن زیبا و جذاب شده و کیفیت زندگی آن را بهبود دهد. برای اینکه بتوانیم دکوراسیون منزل خود را به درستی انتخاب کنیم در ابتدا باید یک شناخت کلی در مورد اجزای یک خانه و دکوراسیون داخلی داشته باشیم. در خانه های ایرانی دکوراسیون در بخش های مختلف خانه مانند اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام، سرویس بهداشتی، راهرو ورودی و … دکوراسیون منزل یکی از مواردی است که نقش مستقیم در آرامش و آسایش ساکنان خانه دارد. پس باید برای داشتن بهترین دکوراسیون داخلی تلاش نمود. شاید انتخاب سبک دکوراسیون مناسب برای هر خانه دشوار باشد اما کمی مطالعه و مشورت با افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می تواند تصمیم گیری را برای شما آسان تر سازد. همچنین می توانید عکس دکوراسیون های مختلف را در مجلات و وب سایت های مربوط به آن مشاهده کنید و بهترین مدل را انتخاب نمایید.

در حالی که می‌خواهید از افراد درباره دکوراسیون خانه این است بپرسید آنچه را پاسخ می‌دهند|نحوه دریافت دکوراسیون خانه برای کمتر از 100 دلار|انتخاب دکوراسیون خانه ساده است}

kitchen decorationامروز با یک دکوراسیون خانه اسپرت ، ظریف، خلوت، و سرحال و شاداب در اوکراین آشنا می شوید. این خانه عمدتا با رنگ سفید طراحی شده و فضایی نسبتا سرد و کم هیجان دارد، ولی به قدر کافی عناصر گرم و پرحرارت دارد تا از بی روح شدن نجات پیدا کند. برای لوکس شدن فضا از عناصر مسی و مرمر سفید استفاده شده، و چند اثر هنری بزرگ هم فضا را جذاب و فرهنگی کرده اند. دیوار و مبلمان حنایی، کمی طعم روستایی به این طراحی سفید و معاصر داده. در هر گوشه خانه، یک مجسمه میمون به چشم می خورد که با بازیگوشی خود خانه را جذاب تر می کنند. یک کاناپه مدرن و سفید، فضای دلباز و اُپن نشیمن را اشغال کرده. روبروی کاناپه، شومینه ای قرار دارد که در هر طرفش یک صندلی تاکیدی حنایی به چشم می خورد. مبل راحتی کنار پنجره، سفید است و طراحی مشابه کاناپه دارد.

kitchen decorationآنها میگویند که امسال بهتر است حداقل یکی دو تا از این وسایل را مهمان خانههایتان کنید. حتما تا حالا از رنگ سال ۲۰۲۰ یا همان رنگ سال ۹۹ با خبر شدهاید. بله رنگ آبی کلاسیک. اگر قصد تغییر دکوراسیون برای عید نوروز را دارید، بهتر است که رنگ آبی کلاسیک را در طراحی دکوراسیون خانه جای دهید. میتوانید یک دیوار از اتاق خواب و یا دیوار اصلی اتاق نشیمنتان را اختصاصا به این رنگ اختصاص دهید. حتی میتوانید با این رنگ به سرویس خوابتان جانی دوباره بدهید یا برخی از اکسسوریهای خانه را با این تم رنگی انتخاب کنید. در تصویر بالا نمونهای از اتاق خواب به رنگ سال ۹۹ را میبینید که چقدر زیبا و با شکوه میباشد. مهمترین خاصیت رنگ آبی کلاسیک این است که هم برای دکوراسیون مدرن و هم برای دکوراسیون کلاسیک مناسب است. ترکیب این رنگ با ترکیبات چوب و همچنین ترکیب آن با رنگ سفید بسیار زیباست. شما اینطور فکر نمیکنید؟ ۳- آیا کاغذ دیواری گلدار هنوز هم مد است؟

  • وسایل غیرضروری را حذف کنید
  • دمنوش ویژه آنفولانزا
  • تختخواب تاشو داشته باشید
  • سفید _سبز
  • از وسایل بزرگ و تجملاتی پرهیز کنید
  • سبک کلاسیک
  • سبک روستیک

حتی دستشویی و حمام نیز بخشهای مهمی از طراحی دکوراسیون داخلی منزل هستند. ایدههای زیادی برای دیزاین و دکوراسیون سرویس بهداشتی وجود دارد. باز هم قبل از هرچیزی به سبک و سلیقه میرسیم! اینکه سلیقه شما چیست و چه سبک دکوراسیونی را دوست دارید؟ باید برای حمام و دستشویی منزلتان کاشی سرامیک انتخاب کنید. روشویی، شیرآلات و تجهیزات مناسب سرویس بهداشتی از ملزومات کار هستند. نورپردازی نیز در این فضا اهمیت دارد. در کنار اینها میتوانید از ترفندهای کم هزینه برای تزیین فضای سرویس بهداشتی خانه نیز استفاده کنید. مثلا یک تابلو دیواری کوچک، یک گلدان کاکتوس جمعوجور، یا خوشبوکنندههای طبیعی دستشویی که هم کاربردی هستند هم زیبا! فراموش نکنید که بزرگ یا کوچک بودن فضای سرویس بهداشتی منزل نیز تاثیر زیادی روی انتخابهایتان میگذارد. این موضوع نه تنها در مورد سرویس بهداشتی، که به طور کلی برای دکوراسیون خانه در فضاهای مختلف صدق میکند. یکی از موارد مهم در چیدمان دکوراسیون داخلی منزل این است که بدانید یا تصمیم بگیرید چه سبکی را برای زندگی میپسندید و با آن احساس راحتی و آرامش میکنید.

محدودیت و کاهش فضا در آپارتمان های شهری باعث ظهور خلاقیت طراحان داخلی در جدیدترین طراحی داخلی خانه در سال 2022 شد. یکی از کارهایی که باید قبل از انتخاب وسایل منزل انجام شود، انتخاب نوع دکوراسیون منزلتان است. شما برای داشتن یک دکوراسیون داخلی جذاب، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه سبکی از دکوراسیون داخلی را برای منزلتان انتخاب خواهید کرد. برای مثال، شما از منزل های ساده و پر از رنگ های آرامش بخش خوشتان می آید؟ یا خانه هایی که پر رنگ های شاد و گیاهان طبیعی و زیبا هستند را ترجیح می دهید؟ این تصمیم مهم، با مشورت یک طراح داخلی می تواند کمک بزرگی را در تغییر دکوراسیون خانه به شما بدهد. بعد از این که آمادگی های اولیه برای داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی منزل بررسی شد. حالا باید خود را برای طراحی و چیدمان این دکوراسیون آماده کنید. تصاویر و فیلم هایی که شما در فضا های مجازی یا رسانه های مختلف می بینید.

  • سبک سنتی ایرانی
  • هزینه طراحی داخلی منزل: سال ١٣٩٧ حدود ۴۸ میلیون تومان
  • رنگ کف و متریال مناسب
  • سبک مدرن
  • مرتب کردن اتاق با جعبههای تزئینی
  • از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید

تغییر دکوراسیون و نحوه چیدمان خانه های کوچک یک بازی سرگرم کننده است، البته اگر به آن علاقه داشته باشید. یکی از بازی های شما در راستای دکوراسیون منزل کوچکتان، میتواند قرینه سازی باشد. برای این کار، کافیست وسایل هم شکل را روبهروی هم قرار دهید. به عنوان مثال، در یک اتاق پذیرایی که دو مبل بزرگ وجود دارد، هر دو را روبهروی هم قرار دهید. این قرینه شدن، انعکاس هماهنگی در فضا ایجاد میکند که موجب بزرگتر به نظر رسیدن خانه میشود. علاوه بر این، باعث تقارن نظمی در اتاق می شود که تماشای آن ذهن را آرام خواهد کرد. از این که بخواهید در دکوراسیون خانه های کوچک از وسایل رنگی و طرح های متنوع استفاده کنید، نترسید. کوسن های رنگی روی مبل بگذارید یا روتختی اتاق خوابتان را از طرح های رنگارنگ انتخاب کنید. رنگ های شاد و جذاب میتوانند یک خانه کوچک و گرفته را شاداب و سر زنده کنند. یک ایده عجیب اما خلاقانه این است که سقف اتاق را رنگی متفاوت از دیوارها بزنید.

kitchen decorationپس توصیه میکنم حتما از بروز ترین اکسسوری ها برای جذابیت بیشتر خانه خود استفاده نماید. حالا که بحث به استفاده از اکسسوری رسید لازم شد بگویم که استفاده از تابلوهای هنری برای دیوار می تواند جلوه خانه شما را چندین برابر کند. به عنوان آخرین نکته برای جذاب تر کردن دکوراسیون انه می توان به استفاده از گیاهان گلدار پرداخت. استفاده از گیاهان سبز رنگ و یا گلدار همیشه انرژی مثبتی را به خانه شما میدهد و همچنین فضای بسیار شادی را برایتان ایجاد خواهد کرد. شما می توانید با کمترین هزینه گلدان های بسیار زیبایی خریداری نماید و علاوه بر اینکه انرژی مثبت به خانه خود میدهید رنگ و زیبایی را نیز میتوانید به خانه خود هدیه دهید. بحث کلی امروز و این مقاله در رابطه با مسئله مهمی به نام چگونه دکوراسیون خانه خود را جذاب تر کنیم بود. که در ابتدا شما را با انواع سبک دکوراسیون داخلی آشنا کردیم و سپس به ۱۰ تا از مهم ترین موارد برای جذابتر کردن دکوراسیون داخلی صحبت کردیم.

خواب دکوراسیون خانه

درب اصلی آپارتمان ، از بخش طولی و بین نشیمن و پذیرایی قرار دارد و یک فضای نسبتا وسیع به عنوان لابی و مسیر دسترسی، از ورودی و فضای اتاق خواب ها به بخش عمومی منزل طراحی شده است. یک ست مبلمان استیل با کلاف تیره رنگ و پارچه هایی با رنگ و طرح تیره ، انتخاب طراح این مدل دکوراسیون خانه ایرانی بوده است. به علاوه، به دلیل وسعت فضا ، قرار گرفتن مبلمان و تزیینات در فاصله نسبتا مناسبی از یکدیگر ، به آزادتر شدن حس بسته و تیره پذیرایی کمک کرده است. و البته همان طور که شما هم مشاهده می فرمایید، انتخاب یک رنگ تیره برای میز تلویزیون در بستر تیره رنگ کفپوش گزینه مناسبی نبوده و یک میز با رنگ روشن می توانست نمای بسیار جذاب تری ایجاد کند. اکسسوری های مجاور این صندقچه تزیینی، اعم از گلدان ها ، فرش فانتزی و دیوارکوب ها همگی کاملا تیره بوده و به جز دیوارها، هیچ المان روشنی در این محیط مشاهده نمی شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ورودی آشپزخانه بدون اپن لطفا به بازدید از وب سایت ما.