صفحه اول تماس با ما RSS قالب وبلاگ
ایوان مدائن
راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
خلیل پنجشنبه 27 بهمن 1401

5 راه‌های مطمئن تلویزیون سامسونگ کسب و کار شما را به سمت زمین سوق خواهد داد

  • قابلیت Extended PVR برای ضبط برنامهها
  • دکمه «صفحه اصلی» را روی کنترل از راه دور فشار دهید
  • فناوری Wide Viewing Angle
  • External Device Manager را انتخاب کنید

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تختنوت ۲۰ در برخی بازارها با سه ماه استفاده رایگان بازیهای اکسباکس به همراه یک پد بازی اکسباکس ارائه می شود. بازی های اکسباکس از طریق تلفن تا تلویزیون قابل اجرا خواهند بود. همچنین بیش از ۹۰ بازی اکسباکس بر روی نوت ۲۰ قابل اجرا است. ↑ Schoon, Ben (November 25, 2021). "Galaxy Note is dead; Samsung reportedly ending production on Note 20, no plans for 2022 model". ↑ "Samsung Galaxy Note 20 specifications". ↑ Bohn, Dieter (2020-08-05). "The Galaxy Note 20 Ultra is Samsung's new spec king". The Verge (به انگلیسی). ↑ Michael; ronico; August 2020, Philip Michaels 05. "Samsung Galaxy Note 20: Release date, price, specs and preorders". Tom's Guide (به انگلیسی). ↑ Swider, Matt; August 2020, James Peckham 05. "Samsung Galaxy Note 20 launch: the Unpacked 2020 event as it happened". ↑ "Samsung Galaxy Note20 and Note20 Ultra unveiled with upgraded screens, خرید تلویزیون 40 اینچ با بهترین قیمت S Pen and cameras". ». زومیت. ۲۰۲۰-۰۸-۰۵. دریافتشده در ۲۰۲۰-۰۸-۰۶. ↑ «سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۳۰۰ دلار معرفی شدند». زومیت. ۲۰۲۰-۰۸-۰۵. دریافتشده در ۲۰۲۰-۰۸-۰۶. ↑ Grunin, Lori. "Samsung Unpacked: Galaxy Z Fold 2, Note 20, Tab S7 and more announced at the event". ↑ Rishi Iyengar. "Samsung unveils the Galaxy Note 20 and its latest foldable phone". ↑ Haselton, Todd (2020-08-05). "Samsung announces Galaxy Note 20 phones, its best shot at the new iPhones coming this fall". ↑ Amadeo, Ron (2020-08-05). "Samsung makes the $1,300 Galaxy Note 20 Ultra official". ↑ Petrov, Daniel. "Samsung bringing its game to the Galaxy Note 20, the XBOX Pass game". Phone Arena (به انگلیسی). ↑ SamMobile. "Galaxy Note 20 Ultra to get Xbox Game Pass via Microsoft Project xCloud". این صفحه آخرینبار در ۱۴ نوامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۷:۲۵ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

System Manager و سپس Time را انتخاب کنید.

samsung tvاگر خاکستری است، به این معنی است که عملکرد در دسترس نیست. می توانید تلویزیون خود را در زمان از پیش تعیین شده خاموش کنید، بنابراین لازم نیست خاموش کردن آن را به خاطر بسپارید. با استفاده از کنترل تلویزیون خود، به تنظیمات (همه تنظیمات “All Settings“) بروید و سپس عمومی (عمومی و حریم خصوصی “Public and Privacy“) را انتخاب کنید. System Manager را انتخاب کرده، Time و سپس Off Timer را انتخاب کنید. آیا دوست دارید با تلویزیون روشن بخوابید؟ با تنظیم تایمر خواب مطمئن شوید که خاموش می شود. می توانید تایمر را تا 180 دقیقه تنظیم کنید. وقتی تایمر تمام شود، تلویزیون خاموش می شود. با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون، به تنظیمات (همه تنظیمات) بروید و عمومی (عمومی و حریم خصوصی) را انتخاب کنید. System Manager و سپس Time را انتخاب کنید. در نهایت Sleep Timer را انتخاب کرده و زمان مورد نظر را تنظیم کنید. برای دسترسی به صفحه ویرایش کانال ها، مراحل زیر را دنبال کنید.

تلویزیون سامسونگ اولد

تلویزیون Serif TV نیز مثل Frame ویژه افراد و خانواده هایی طراحی شده است که به طراحی داخلی خانه خود اهمیت زیادی می دهند و می خواهند از تلویزیون به عنوان یک دکور جذاب استفاده کنند. تلویزیون های Serif سامسونگ با کیفیت سینمایی 4K ، تکنولوژی QLED و NFC بهترین و به روز ترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون Sero سامسونگ با هدف به حداکثر رساندن تجربه کاربر در تماشای انواع مختلف محتوا طراحی و ساخته شده است. تلویزیون Sero اولین تلویزیون چرخان در جهان است که به شما اجازه می دهد تصاویر را هم در حالت افقی و هم عمودی تماشا کنید. تلویزیونTerrace به طور ویژه برای تماشای تلویزیون در فضای خارج از منزل طراحی شده است. این تلویزیون تصاویر را با روشنایی بسیار بالا Ultra Bright و کیفیت تصویر 4K QLED نمایش می دهد. تلویزیونTerrace به علت داشتن تکنولوژی ضد انعکاس anti-reflection و روشنایی فوق العاده 2 هزار نیت، برای تماشای تلویزیون در هر فضایی، حتی فضای خارج از منزل، ایده آل است.

تلویزیون سامسونگ اندروید

پردازشگر کریستال یک چیپست 4 هسته ای هوشمند است .این پردازنده از سال 2013 میلادی روی تلویزیونهای هوشمند شرکت SAMSUNG نصب شده و تا کنون نیز ادامه دارد. پردازنده کریستال برای تلویزیونهای با نمایشگر Crystal Uhd 4K طراحی شده است . تلویزیون های با نمایشگر کریستال دارای کیفیت تصویر 4k هستند و پردازنده نیز به تبع آن میبایست کیفیت 4k با وضوح 2160×3840 را پردازش کند. پردازنده کریستال روی مدلهای متعددی همچون TU8000 و TU7000 نصب شده است . قدرت بالای پردازش تصویر به همراه فناوری هوش مصنوعی ، باعث رواج هرچه بیشتر این پردازنده شده است . کلمه UHD مخفف Ultra High Definition و برای کیفیت های ماروای HD به کار میرود.الترا اچ دی همان 4K است و این پردازنده نیز جهت ساپورت کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 1260×3840 طراحی شده است. تفاوت پردازنده UHD PROCESSOR با چیپ CRYSTAL UHD تنها در عدم سازگاری با نمایشگر کریستال است.از نظر قابلیت پردازش اما هیچ تفاوت فاحشی بین این دو وجود ندارد.

  • General را انتخاب کنید
  • از دکمه home برای ورود به منوی تلویزیون استفاده میکنید
  • فناوری Dual LED
  • قابلیت Bluetooth Audio و پخش آهنگ از طریق بلوتوث

با فشار دادن دکمه انتخاب روی کنترل از راه دور تلویزیون، Allow را انتخاب کنید. ویژگی انعکاس صفحه در گوشیهای گلکسی سامسونگ به نام Smart View شناخته میشود. برای باز کردن پانل تنظیمات سریع، دو بار انگشت خود را به پایین بکشید. برای دیدن کاشی Smart View انگشت خود را به چپ بکشید. روی آن ضربه بزنید. صفحه Smart View ظاهر می شود. تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را از لیست انتخاب کنید. یک پنجره تایید نمایش داده خواهد شد. روی Start now ضربه بزنید. نکته: برای متوقف کردن انعکاس گوشی سامسونگ خود با تلویزیون، روی دکمه شناور Smart View ضربه بزنید و از منو گزینه Disconnect را انتخاب کنید. درست مانند گوشی های اندرویدی، می توانید کل صفحه آیفون خود را به تلویزیون هوشمند سامسونگ خود منعکس کنید. Control Center را در آیفون خود باز کنید. روی نماد Screen Mirroring ضربه بزنید. روی تلویزیون سامسونگ خود در لیست دستگاه های موجود ضربه بزنید تا آیفون خود را به تلویزیون ارسال کنید.

تلویزیون سامسونگ ال سی دی ۳۲ اینچتلویزیون های هوشمند سامسونگ برای ارتقا کیفیت تصویر دارای مکانیزمهای مختلفی هستند . به طور مثال یکی از مهمترین و حیاتی ترین پارامتر های کاربردی در تلویزیون های جدید ، هوش مصنوعی یا AI است . هوش مصنوعی یک برنامه نویسی کاربردیست که در انجام آن ، ماشینها رفتاری همانند مغز انسان دارند و یاد میگیرند . استفاده از هوش مصنوعی در تلویزیون سامسونگ ، همزمان با ساخت اولین نمونه قابل اتصال به اینترنت آغاز شد . در تلویزیون های جدید هوش مصنوعی به کمک پردازنده در رفع مشکلات تصویر همکاری میکند . به طور مثال هوش مصنوعی سطح رنگ را اسکن میکند و آن را به خالصترین حالت خود بازمیگرداند. هوش مصنوعی همچنین قادر است مرز میان رنگ را تشخیص دهد و از درهم ریختگی رنگی،جلوگیری کند .در هم ریختگی رنگی باعث کاهش وضوح و کیفیت تصویر نهایی میشود . سامسونگ مدلهای جدید را به سیستم رفع اعوجاج مجهز کرده است . در اعوجاج تصاویر رخ واقعی خود را از دست میدهند و اصطلاحا به صورت معوج شده دیده میشوند.

راهکار رسیدگی به هر خرید تلویزیون سامسونگ مشکل با سهولت استفاده نکات زیر

کیفیت FHD در 2 رزولوشن، کیفیت QHD در 2 رزولوشن، کیفیت 4K یا UHD در 1 رزولوشن و در نهایت کیفیت 8K مواردی هستند که در تلویزیون های سامسونگ در اختیار شما هستند. با افزایش کیفیت از HD به 8K رزولوشن صفحه نیز بیشتر می شود. یعنی شما در 1 سانتیمتر مربع از صفحه نمایش تعداد بیشتری پیکسل تصویر در اختیار خواهید داشت. به این ترتیب با افزایش تعدادپیکسل در کیفیت ها بالاتر، شما به وضوح بیشترتصویر دسترسی پیدا می کنید. برای همین در صورتی که به دنبال خرید تلویزیون سامسونگ با ابعاد بزرگ هستید، به سراغ تلویزیونی بروید که توانایی پخش تصاویزی با کیفیت 4K و یا 8K را داشته باشد. از طرفی دیگر تلویزیون تنها برای نمایش کانال های تلویزیون نیست. تماشای فیلم های دانلودی با کیفیت بالا، یکی دیگر از کاربردهای تلویزیون در منازل ماست. امروزه کیفیت بلوری و 4k برای بسیاری از فیلم ها در دسترس ماست، بنابراین توصیه ما به شما خرید تلویزیونی با حداقل کیفیت 4K است.

نکات تلویزیون سامسونگ

برای بهدست آوردن ابعاد تقریبی میتوانید فاصلهی خود تا میز تلویزیون را ضربدر عدد 23 کنید. مثلا اگر در فاصلهی 2 متری تلویزیون مینشینید، تلویزیون 50 اینچ نسبتا مناسب شما خواهد بود.تلویزیونها در اشکال و اندازههای مختلفی عرضه میشوند. متداولترین ابعاد برای صفحه نمایش تلویزیون 32، 43، 55 و 65 اینچ است. مدلهای بزرگتر مثل 75 و 85 اینچ نیز روند رو به رشدی را طی کردهاند. اگر ترجیح میدهید تلویزیون کوچکی تهیه کنید یا قصد دارید از آن در فضای محدودی مانند اتاق خواب استفاده کنید، تلویزیونهای 30 تا 39 اینچی سامسونگ برای شما ایدهآل هستند. این بازه از تلویزیون سامسونگ دارای رزولوشن 1366x768 پیکسل یا HD و 1920x1080 یا Full HD هستند. هرچند که امروزه استفاده از وضوح HD در تلویزیونها بسیار محدود شده است، اما میتوانید مطمئن باشید که کوچک بودن به معنای کاهش کیفیت تصویر نیست. در هر صورت توصیه میکنیم سراغ آن نروید.تلویزیون های سامسونگ با ابعاد متوسط در بازهی 40 تا 49 اینچ قرار میگیرند.

مناسب بودن قیمت همراه با داشتن کیفیت عالی این تلویزیون را به محبوب ترین تلویزیون در بازارهای جهانی تبدیل کرده است. تلویزیون های سامسونگ در اندازه های مختلف که با صفحه نمایش های تخت و منحنی (خمیده) تولید می گردند. کارایی تلویزیون های سامسونگ تا به حال در بازارهای جهانی بی سابقه بوده است. برخی از تلویزیون های سامسونگ دارای قابلیت SMART (هوشمند) بوده که سیستم عامل TIZEN این تلویزیون را بسیار مرغوب کرده است. کمپانی معتبر سامسونگ در تولید و ساخت تلویزیون از نام و آوازه برخوردار است. این برند جهانی تلویزیون هایی با کیفیت بالا و امکانات متنوع ارائه کرده است. تلویزیون های سامسونگ از کیفیت تصویر بالایی بهره برده اند. همچنین امکانات اسمارت متنوعی را در اختیار کاربران قرار داده اند. طراحی تلویزیون های سامسونگ نیز بسیار زیبا و شیک در نظر گرفته شده است. این تلویزیون ها در سایز های مختلف به بازار روانه شده اند. قیمت تلویزیون سامسونگ 2021 با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مناسبمی باشد. لیست قیمت تلویزیون های 2021 سامسونگ را می توانید در میهن کالا مشاهده نماید. میهن کالا یا ضمانت اصالت کالا و ضمانت بهترین قیمت، بهترین تلویزیون های سامسونگ را برایتان فراهم کرده است.

5 راه‌های مطمئن تلویزیون سامسونگ کسب و کار شما را به سمت زمین سوق خواهد داد

  • قابلیت Extended PVR برای ضبط برنامهها
  • دکمه «صفحه اصلی» را روی کنترل از راه دور فشار دهید
  • فناوری Wide Viewing Angle
  • External Device Manager را انتخاب کنید

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تختنوت ۲۰ در برخی بازارها با سه ماه استفاده رایگان بازیهای اکسباکس به همراه یک پد بازی اکسباکس ارائه می شود. بازی های اکسباکس از طریق تلفن تا تلویزیون قابل اجرا خواهند بود. همچنین بیش از ۹۰ بازی اکسباکس بر روی نوت ۲۰ قابل اجرا است. ↑ Schoon, Ben (November 25, 2021). "Galaxy Note is dead; Samsung reportedly ending production on Note 20, no plans for 2022 model". ↑ "Samsung Galaxy Note 20 specifications". ↑ Bohn, Dieter (2020-08-05). "The Galaxy Note 20 Ultra is Samsung's new spec king". The Verge (به انگلیسی). ↑ Michael; ronico; August 2020, Philip Michaels 05. "Samsung Galaxy Note 20: Release date, price, specs and preorders". Tom's Guide (به انگلیسی). ↑ Swider, Matt; August 2020, James Peckham 05. "Samsung Galaxy Note 20 launch: the Unpacked 2020 event as it happened". ↑ "Samsung Galaxy Note20 and Note20 Ultra unveiled with upgraded screens, خرید تلویزیون 40 اینچ با بهترین قیمت S Pen and cameras". ». زومیت. ۲۰۲۰-۰۸-۰۵. دریافتشده در ۲۰۲۰-۰۸-۰۶. ↑ «سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۳۰۰ دلار معرفی شدند». زومیت. ۲۰۲۰-۰۸-۰۵. دریافتشده در ۲۰۲۰-۰۸-۰۶. ↑ Grunin, Lori. "Samsung Unpacked: Galaxy Z Fold 2, Note 20, Tab S7 and more announced at the event". ↑ Rishi Iyengar. "Samsung unveils the Galaxy Note 20 and its latest foldable phone". ↑ Haselton, Todd (2020-08-05). "Samsung announces Galaxy Note 20 phones, its best shot at the new iPhones coming this fall". ↑ Amadeo, Ron (2020-08-05). "Samsung makes the $1,300 Galaxy Note 20 Ultra official". ↑ Petrov, Daniel. "Samsung bringing its game to the Galaxy Note 20, the XBOX Pass game". Phone Arena (به انگلیسی). ↑ SamMobile. "Galaxy Note 20 Ultra to get Xbox Game Pass via Microsoft Project xCloud". این صفحه آخرینبار در ۱۴ نوامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۷:۲۵ ویرایش شدهاست. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. ویکیپدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکیمدیا است.

System Manager و سپس Time را انتخاب کنید.

samsung tvاگر خاکستری است، به این معنی است که عملکرد در دسترس نیست. می توانید تلویزیون خود را در زمان از پیش تعیین شده خاموش کنید، بنابراین لازم نیست خاموش کردن آن را به خاطر بسپارید. با استفاده از کنترل تلویزیون خود، به تنظیمات (همه تنظیمات “All Settings“) بروید و سپس عمومی (عمومی و حریم خصوصی “Public and Privacy“) را انتخاب کنید. System Manager را انتخاب کرده، Time و سپس Off Timer را انتخاب کنید. آیا دوست دارید با تلویزیون روشن بخوابید؟ با تنظیم تایمر خواب مطمئن شوید که خاموش می شود. می توانید تایمر را تا 180 دقیقه تنظیم کنید. وقتی تایمر تمام شود، تلویزیون خاموش می شود. با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون، به تنظیمات (همه تنظیمات) بروید و عمومی (عمومی و حریم خصوصی) را انتخاب کنید. System Manager و سپس Time را انتخاب کنید. در نهایت Sleep Timer را انتخاب کرده و زمان مورد نظر را تنظیم کنید. برای دسترسی به صفحه ویرایش کانال ها، مراحل زیر را دنبال کنید.

تلویزیون سامسونگ اولد

تلویزیون Serif TV نیز مثل Frame ویژه افراد و خانواده هایی طراحی شده است که به طراحی داخلی خانه خود اهمیت زیادی می دهند و می خواهند از تلویزیون به عنوان یک دکور جذاب استفاده کنند. تلویزیون های Serif سامسونگ با کیفیت سینمایی 4K ، تکنولوژی QLED و NFC بهترین و به روز ترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون Sero سامسونگ با هدف به حداکثر رساندن تجربه کاربر در تماشای انواع مختلف محتوا طراحی و ساخته شده است. تلویزیون Sero اولین تلویزیون چرخان در جهان است که به شما اجازه می دهد تصاویر را هم در حالت افقی و هم عمودی تماشا کنید. تلویزیونTerrace به طور ویژه برای تماشای تلویزیون در فضای خارج از منزل طراحی شده است. این تلویزیون تصاویر را با روشنایی بسیار بالا Ultra Bright و کیفیت تصویر 4K QLED نمایش می دهد. تلویزیونTerrace به علت داشتن تکنولوژی ضد انعکاس anti-reflection و روشنایی فوق العاده 2 هزار نیت، برای تماشای تلویزیون در هر فضایی، حتی فضای خارج از منزل، ایده آل است.

تلویزیون سامسونگ اندروید

پردازشگر کریستال یک چیپست 4 هسته ای هوشمند است .این پردازنده از سال 2013 میلادی روی تلویزیونهای هوشمند شرکت SAMSUNG نصب شده و تا کنون نیز ادامه دارد. پردازنده کریستال برای تلویزیونهای با نمایشگر Crystal Uhd 4K طراحی شده است . تلویزیون های با نمایشگر کریستال دارای کیفیت تصویر 4k هستند و پردازنده نیز به تبع آن میبایست کیفیت 4k با وضوح 2160×3840 را پردازش کند. پردازنده کریستال روی مدلهای متعددی همچون TU8000 و TU7000 نصب شده است . قدرت بالای پردازش تصویر به همراه فناوری هوش مصنوعی ، باعث رواج هرچه بیشتر این پردازنده شده است . کلمه UHD مخفف Ultra High Definition و برای کیفیت های ماروای HD به کار میرود.الترا اچ دی همان 4K است و این پردازنده نیز جهت ساپورت کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 1260×3840 طراحی شده است. تفاوت پردازنده UHD PROCESSOR با چیپ CRYSTAL UHD تنها در عدم سازگاری با نمایشگر کریستال است.از نظر قابلیت پردازش اما هیچ تفاوت فاحشی بین این دو وجود ندارد.

  • General را انتخاب کنید
  • از دکمه home برای ورود به منوی تلویزیون استفاده میکنید
  • فناوری Dual LED
  • قابلیت Bluetooth Audio و پخش آهنگ از طریق بلوتوث

با فشار دادن دکمه انتخاب روی کنترل از راه دور تلویزیون، Allow را انتخاب کنید. ویژگی انعکاس صفحه در گوشیهای گلکسی سامسونگ به نام Smart View شناخته میشود. برای باز کردن پانل تنظیمات سریع، دو بار انگشت خود را به پایین بکشید. برای دیدن کاشی Smart View انگشت خود را به چپ بکشید. روی آن ضربه بزنید. صفحه Smart View ظاهر می شود. تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را از لیست انتخاب کنید. یک پنجره تایید نمایش داده خواهد شد. روی Start now ضربه بزنید. نکته: برای متوقف کردن انعکاس گوشی سامسونگ خود با تلویزیون، روی دکمه شناور Smart View ضربه بزنید و از منو گزینه Disconnect را انتخاب کنید. درست مانند گوشی های اندرویدی، می توانید کل صفحه آیفون خود را به تلویزیون هوشمند سامسونگ خود منعکس کنید. Control Center را در آیفون خود باز کنید. روی نماد Screen Mirroring ضربه بزنید. روی تلویزیون سامسونگ خود در لیست دستگاه های موجود ضربه بزنید تا آیفون خود را به تلویزیون ارسال کنید.

تلویزیون سامسونگ ال سی دی ۳۲ اینچتلویزیون های هوشمند سامسونگ برای ارتقا کیفیت تصویر دارای مکانیزمهای مختلفی هستند . به طور مثال یکی از مهمترین و حیاتی ترین پارامتر های کاربردی در تلویزیون های جدید ، هوش مصنوعی یا AI است . هوش مصنوعی یک برنامه نویسی کاربردیست که در انجام آن ، ماشینها رفتاری همانند مغز انسان دارند و یاد میگیرند . استفاده از هوش مصنوعی در تلویزیون سامسونگ ، همزمان با ساخت اولین نمونه قابل اتصال به اینترنت آغاز شد . در تلویزیون های جدید هوش مصنوعی به کمک پردازنده در رفع مشکلات تصویر همکاری میکند . به طور مثال هوش مصنوعی سطح رنگ را اسکن میکند و آن را به خالصترین حالت خود بازمیگرداند. هوش مصنوعی همچنین قادر است مرز میان رنگ را تشخیص دهد و از درهم ریختگی رنگی،جلوگیری کند .در هم ریختگی رنگی باعث کاهش وضوح و کیفیت تصویر نهایی میشود . سامسونگ مدلهای جدید را به سیستم رفع اعوجاج مجهز کرده است . در اعوجاج تصاویر رخ واقعی خود را از دست میدهند و اصطلاحا به صورت معوج شده دیده میشوند.

راهکار رسیدگی به هر خرید تلویزیون سامسونگ مشکل با سهولت استفاده نکات زیر

کیفیت FHD در 2 رزولوشن، کیفیت QHD در 2 رزولوشن، کیفیت 4K یا UHD در 1 رزولوشن و در نهایت کیفیت 8K مواردی هستند که در تلویزیون های سامسونگ در اختیار شما هستند. با افزایش کیفیت از HD به 8K رزولوشن صفحه نیز بیشتر می شود. یعنی شما در 1 سانتیمتر مربع از صفحه نمایش تعداد بیشتری پیکسل تصویر در اختیار خواهید داشت. به این ترتیب با افزایش تعدادپیکسل در کیفیت ها بالاتر، شما به وضوح بیشترتصویر دسترسی پیدا می کنید. برای همین در صورتی که به دنبال خرید تلویزیون سامسونگ با ابعاد بزرگ هستید، به سراغ تلویزیونی بروید که توانایی پخش تصاویزی با کیفیت 4K و یا 8K را داشته باشد. از طرفی دیگر تلویزیون تنها برای نمایش کانال های تلویزیون نیست. تماشای فیلم های دانلودی با کیفیت بالا، یکی دیگر از کاربردهای تلویزیون در منازل ماست. امروزه کیفیت بلوری و 4k برای بسیاری از فیلم ها در دسترس ماست، بنابراین توصیه ما به شما خرید تلویزیونی با حداقل کیفیت 4K است.

نکات تلویزیون سامسونگ

برای بهدست آوردن ابعاد تقریبی میتوانید فاصلهی خود تا میز تلویزیون را ضربدر عدد 23 کنید. مثلا اگر در فاصلهی 2 متری تلویزیون مینشینید، تلویزیون 50 اینچ نسبتا مناسب شما خواهد بود.تلویزیونها در اشکال و اندازههای مختلفی عرضه میشوند. متداولترین ابعاد برای صفحه نمایش تلویزیون 32، 43، 55 و 65 اینچ است. مدلهای بزرگتر مثل 75 و 85 اینچ نیز روند رو به رشدی را طی کردهاند. اگر ترجیح میدهید تلویزیون کوچکی تهیه کنید یا قصد دارید از آن در فضای محدودی مانند اتاق خواب استفاده کنید، تلویزیونهای 30 تا 39 اینچی سامسونگ برای شما ایدهآل هستند. این بازه از تلویزیون سامسونگ دارای رزولوشن 1366x768 پیکسل یا HD و 1920x1080 یا Full HD هستند. هرچند که امروزه استفاده از وضوح HD در تلویزیونها بسیار محدود شده است، اما میتوانید مطمئن باشید که کوچک بودن به معنای کاهش کیفیت تصویر نیست. در هر صورت توصیه میکنیم سراغ آن نروید.تلویزیون های سامسونگ با ابعاد متوسط در بازهی 40 تا 49 اینچ قرار میگیرند.

مناسب بودن قیمت همراه با داشتن کیفیت عالی این تلویزیون را به محبوب ترین تلویزیون در بازارهای جهانی تبدیل کرده است. تلویزیون های سامسونگ در اندازه های مختلف که با صفحه نمایش های تخت و منحنی (خمیده) تولید می گردند. کارایی تلویزیون های سامسونگ تا به حال در بازارهای جهانی بی سابقه بوده است. برخی از تلویزیون های سامسونگ دارای قابلیت SMART (هوشمند) بوده که سیستم عامل TIZEN این تلویزیون را بسیار مرغوب کرده است. کمپانی معتبر سامسونگ در تولید و ساخت تلویزیون از نام و آوازه برخوردار است. این برند جهانی تلویزیون هایی با کیفیت بالا و امکانات متنوع ارائه کرده است. تلویزیون های سامسونگ از کیفیت تصویر بالایی بهره برده اند. همچنین امکانات اسمارت متنوعی را در اختیار کاربران قرار داده اند. طراحی تلویزیون های سامسونگ نیز بسیار زیبا و شیک در نظر گرفته شده است. این تلویزیون ها در سایز های مختلف به بازار روانه شده اند. قیمت تلویزیون سامسونگ 2021 با توجه به کیفیت بالای آن بسیار مناسبمی باشد. لیست قیمت تلویزیون های 2021 سامسونگ را می توانید در میهن کالا مشاهده نماید. میهن کالا یا ضمانت اصالت کالا و ضمانت بهترین قیمت، بهترین تلویزیون های سامسونگ را برایتان فراهم کرده است.